SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #41

Status
Not open for further replies.
Oscar moet snel zijn hol terug inkruipen want zelf heeft hij nog genoeg te doen! Dat hok van hem was graf lelijk dit jaar dus laat dat ding eerst maar mooi maken!
 
net alsof een scooter opknapt van een carbonnen kap? enige voordeel is dat je minimum gewicht wint.

alles vast zetten met t-rips lijkt tog op vliegen zeg!
steek gewoon meer tijd in het blok ipv 200 gram gewicht
 
funny-dog-pictures-hippo-sad.jpg
 
net alsof een scooter opknapt van een carbonnen kap? enige voordeel is dat je minimum gewicht wint.

alles vast zetten met t-rips lijkt tog op vliegen zeg!
steek gewoon meer tijd in het blok ipv 200 gram gewicht

Post iemand die mij een jaar geleden nog vroeg of ik een carbon zitje wou maken omdat dat zo mooi was :eek: :p
 
Ik heb wel al een mal maar die is scheef doormidden gezaagd dus dat ziet er niet echt uit als je een naad in het carbon scheef zie lopen, tenzij je het niet veel uitmaakt ;)
 
Ik heb wel al een mal maar die is scheef doormidden gezaagd dus dat ziet er niet echt uit als je een naad in het carbon scheef zie lopen, tenzij je het niet veel uitmaakt ;)

klopt idd , op een frame valt het niet op of je nou een zwart zitje of een licht carbon zitje hebt , daar wordt het frame niet lelijker van mits het weefsel netjes gelijnt is.
hierbij hoef je ook geen 260 t-rips te gebruiken zoals bij een scooter;)

ik zeg gewoon dat ik een scooter met een strakke netjes gespoten kleur vele malen mooier vindt dan een carbon kap met een weefsel die van links naar rechts van boven naar beneden gaat, je snapt et wel;)
tuurlijk is het licht en tuurlijk meningen verschillen , maar kijk bijvoorbeeld naar de jog van steef , die was in die grijze kleur vele malen netter dan met de carbonnen afwerking;)

en dan nog de gedoog steun(H) lijkt het kabinet wel:P
 
Smaken verschillen he ;) Ik gebruik tegenwoordig weefsel wat recht geweven is, dat vind ik zelf ook mooier.
 
Als den Nederlandsche motoragenten net zo goed waren dan zag je mij niet over straat rijden.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=kTYGmjgSMv8"]YouTube - Great Italian Motorbike Display[/ame]
 
hesjes kan je al inleveren.
dan moet je het naar dit adres sturen:

StichtingSBO
Koornmarkt 8a
4001KW Tiel

en dan moet je er een formulier bij doen, die kan je vinden bij je mailtjes, op de sbo site.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top