Bace EPC Stinger #134 14 December 2010 #401 http://link.marktplaats.nl/387740457 Deze jongen wil echt dood volgensmij:+ Click to expand... Noooooh, is voor het gewicht he
http://link.marktplaats.nl/387740457 Deze jongen wil echt dood volgensmij:+ Click to expand... Noooooh, is voor het gewicht he
gruys gruys 14 December 2010 #402 Oscar. said: http://link.marktplaats.nl/387740457 Deze jongen wil echt dood volgensmij:+ Click to expand... haha,:L hij start toch nog gewoon, dus er is iets aan de hand
Oscar. said: http://link.marktplaats.nl/387740457 Deze jongen wil echt dood volgensmij:+ Click to expand... haha,:L hij start toch nog gewoon, dus er is iets aan de hand
Oscar. Captain Slow! 14 December 2010 #403 Ik vraag me af hoe die het uberhaupt voor elkaar krijgt man
michael... Well-Known Member 14 December 2010 #404 ik denk dat die de slijptol er ff in heb gezet toen die bij ze koppeling moest wezen wel ideaal voor de sprints zo , je kan overal lekker makkelijk bij
ik denk dat die de slijptol er ff in heb gezet toen die bij ze koppeling moest wezen wel ideaal voor de sprints zo , je kan overal lekker makkelijk bij
Estefano Zip SP 98 180cc 15 December 2010 #405 hier zal mijn vraag wel ff snel beantwoord worden. Ik heb een vraag. Wat moet en nu allemaal geborgt worden ? Ik heb geborgt: - Voorwielas - Remklauwbouten - Subframe Bouten - Achterwiel - Olieaftapplug - Oliebijvulplug - Achterrem Is dit alles of is er meer ? En is dit trouwens goed geborgt? Ik hoor het graag. Alvast bedankt
hier zal mijn vraag wel ff snel beantwoord worden. Ik heb een vraag. Wat moet en nu allemaal geborgt worden ? Ik heb geborgt: - Voorwielas - Remklauwbouten - Subframe Bouten - Achterwiel - Olieaftapplug - Oliebijvulplug - Achterrem Is dit alles of is er meer ? En is dit trouwens goed geborgt? Ik hoor het graag. Alvast bedankt
[Nelis] Lange Jan 15 December 2010 #406 Zover ik weet is dat alles. En als je het niet zeker weet kun je het beste even in het regelement van vorig jaar kijken want borging zal wel niet veranderd zijn.
Zover ik weet is dat alles. En als je het niet zeker weet kun je het beste even in het regelement van vorig jaar kijken want borging zal wel niet veranderd zijn.
Oscar. Captain Slow! 15 December 2010 #407 Achterveer word nu ook verplicht heb ik me laten vertellen door een van de officials.
Maikel BTB Zippa Sp 2K 15 December 2010 #408 Die 2 bouten waarmee je klauw inelkaar zitten moeten dacht ik ook?
kees 38.8KG 22.2HP 6.83s 15 December 2010 #409 Ziet er goed uit die foto's! Zou je die misschien willen sturen naar kees@stichtingsbo.nl?
Martyn_ Well-Known Member 15 December 2010 #410 Ik ga van de week alles borgen met splitpennen wat ook een stuk fijner werkt met demonteren. Zodra ik klaar ben post ik wel foto's. gr
Ik ga van de week alles borgen met splitpennen wat ook een stuk fijner werkt met demonteren. Zodra ik klaar ben post ik wel foto's. gr
Estefano Zip SP 98 180cc 15 December 2010 #416 waar moet je je trommelrem achter borgen ? Ik heb hem nu alleen door de "stel-moer" zeg maar. Moet het op meer plaatsen ? Had van iemand gehoord dat bij het rode rondje ook geborgt moest worden. Groen heb ik nu gedaan. Dus door de remkabel lijkt me niet meer nodig toch ?
waar moet je je trommelrem achter borgen ? Ik heb hem nu alleen door de "stel-moer" zeg maar. Moet het op meer plaatsen ? Had van iemand gehoord dat bij het rode rondje ook geborgt moest worden. Groen heb ik nu gedaan. Dus door de remkabel lijkt me niet meer nodig toch ?
U uniek4u gang is alles 15 December 2010 #417 Cadeautip voor de kerst voor iedereen die hem niet heeft, ongeveer €35,- 10x zo makkelijk, 100x zo snel
Cadeautip voor de kerst voor iedereen die hem niet heeft, ongeveer €35,- 10x zo makkelijk, 100x zo snel
Denna Soes Bolkont 15 December 2010 #419 Een borgtang. Ik hoef geen 35 euro uit te geven om shit te kunnen borgen, dat kan ik je wel vertellen :+.
Een borgtang. Ik hoef geen 35 euro uit te geven om shit te kunnen borgen, dat kan ik je wel vertellen :+.
Oscar. Captain Slow! 15 December 2010 #420 pff idd, beetje aan een draadje draaien is echt een kleine moeite