SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #43

Status
Not open for further replies.
wat een meeting vanmiddag in nieuw vennep, zijn er nog veel scooters in beslag genomen? zag dat dat minibikeding met mina blok in beslag werd genomen
 
wat een meeting vanmiddag in nieuw vennep, zijn er nog veel scooters in beslag genomen? zag dat dat minibikeding met mina blok in beslag werd genomen

As far as I know was dat de enige. Weet ook niet wat er gebeurd was, was er zelf niet bij op dat moment. Zat hem zelf zwaar te shaken toen om de hoek omdat er politie kwam toen iemand op mijn zip reed:p

Filmpje hoop ik rond/voor volgend weekend af te maken.

Fotos komen binnenkort op alle Hyves netwerken en ik zal hier een selectie posten.
 
Lekker boeiend allemaal, heeft niks met SBO te maken dacht ik.

Gewoon kansloze meetings die er georganiseerd worden zonder reglement!!
 
Ik dacht dat dit gewoon legaal was, Je zou der maar naar toe gaan met het idee en er van uit gaan dat je ''legaal'' aan het rijden bent en je scooter wordt in beslag genomen ik zou echt gek worden!! volgens mij niet echt goed gecommuniceerd
 
Even voor de duidelijkheid voor de gasten die zondag naar Vas komen, voor de deur blazen word daar niet gewaardeerd!
 
Lekker boeiend allemaal, heeft niks met SBO te maken dacht ik.

Gewoon kansloze meetings die er georganiseerd worden zonder reglement!!

Moeten we een reglement in elkaar bakken dan ervoor? Daar heb je juist SBO voor.
Hierdoor trekken we juist nieuwe rijders aan.

Ik dacht dat dit gewoon legaal was, Je zou der maar naar toe gaan met het idee en er van uit gaan dat je ''legaal'' aan het rijden bent en je scooter wordt in beslag genomen ik zou echt gek worden!! volgens mij niet echt goed gecommuniceerd

Alles was gewoon prima gecommuniceerd door de eerste partijen (ons dus). Sprinten op de weg erlangs op eigen risico en snelle scooters en testbank op eigen terrein.
Wat de rest aan elkaar achteraf had doorverteld is niet onze zorg.
 
Ik heb nog een boete gehad op de terugweg omdat ik niet 100meter eerder op het fietspad was gaan rijden, teringlijers :+
 
Misha je zal een prima gast zijn, maar die meetings snap ik ook echt geen drol van. Er hangt al een lekkere reputatie rondom scootermeetings en dat is juist door de SBO en Friesche sprints de laatste jaren een beetje recht getrokken. Vaak hebben gemeentes geen zin in legale sprintmeetings zoals SBO, omdat er bij de betrokken mensen al een bepaald beeld is gevormd. Is dit nu de manier om nieuwe leden te werven?
 
zulke slecht georganiseerde meetings met een hoop gerotzooi eromheen zorgt alleen maar voor meer negatieve aandacht rondom het scooter gedoe inderdaad..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top