SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #43

Status
Not open for further replies.
Ben nu voor mn 5e dag aant werk en ik heb het nog prima naar m'n zin:D

Wie wenst mij succes met toetsweek?:p

:+

Ekte tuners sleutelen met toetsweek!

hugo heeft vanaf bunnik al neit meer ge sleutelt :p

ik ben verdomme alleen maar aan sleutelen . wordt er niet goed van :p

Ik moet die van mij toch ook maar eens af gaan maken denk ik:p Ben bang dat de carbonne kappen maar ff moeten wachten..

Ik moet ook nog is gaan opschieten, Nos nog deels installeren, wheelybar ophanging, banken, oefenen met dat ding, en nog hele meuk kleine dingen. Net als vorig jaar gaat die tijd op het laatste weer erg snel:p

Volgende week banken met opa Joël :D!

Oh ik dacht dat hij in het tjoeners-pensioenhuis zat.

Ge-tjoende rollin'-ator.

enz
 
Advertisement - register to remove this

Lodewijk, wij leden van het scooterforum mogen blij zijn met jou dat je iedere keer weer een nieuw ouwehoertopic voor ons aanmaakt :W
 
Lodewijk, wij leden van het scooterforum mogen blij zijn met jou dat je iedere keer weer een nieuw ouwehoertopic voor ons aanmaakt :W

Dat gewouwehoer van jullie is hi-la-risch zo nu en dan, maar als je een topic op jouw naam wil dan maak je die gewoon dan schuiven we wel wat :p
 
@ japporaiden

hoe krijg jij het in godsnaam geregeld dat je ma je filmt als je een stukje over de weg wilt gaan knallen? :p
zou mijnes van zijn langzaldeleven niet doen haha
 
hee kan iemand mij vertellen wat nou de beste temperatuur is om weg te rijden met een sprint scooter . want ik laat hem meestal 40 graden worden voordat ik ga knallen . is dat goed of nou juist niet . sorry dat ik het hier post maar vond het zinloos om er een heel topic over te starten !

alvast bedankt !
 
dat zal best :p alleen ik wil het vooral weten voor de levensduur van ej cilinder want hij meot toch wel minimaal 1 seizoen heel blijven ! en daarom laat ik hem altijd netjes warm draaien zegmaar , maar weet neit wanneer het safe is om echt te kunne knallen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top