SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #41

Status
Not open for further replies.
Ik had vandaag iets via de post moeten ontvangen wat mijn zaak veel geld kan opleveren, maar TNT heeft gewoon overal schijt aan want 'wij' zijn dulul van hun zorgen


dussssssssss.
 
Het is idd echt achterlijk lomp dat julie tnt de schuld geven, als je zoiets zo dom verpakt ben je echt een mongool van de 1e orde!

Kan ook alleen maar lachen om zoiets, eigen schuld dikke bult:)!
 
Als je alles goed inpakt zal er bij tnt/dpd/gls/dhl/ups niks mis gaan. Er word inderdaad wel is met een pakket gegooit maar de schade onstaat in 99% van de gevallen dat het pakket slecht is ingepakt. Alle pakketten worden namelijk allemaal opgestapelt in een Containerbak/trailer dus pakketten die onderop staan krijgen het zwaar de voorduren daarom dus goed inpakken!!
 
Dit is dan ook weer dat heerlijk forumniveau van jullie he,overal maar half langs liggen lezen en dan met de grootste mond die ze hebben weer even de held uit hangen.


Ik heb al gezegd dat het sowieso mijn schuld is,ik had het zelf maar in moeten pakken,maar omdat ik momenten het huis geeneens in mag,omdat ik er allang uit had moeten zijn,lukt dat af en toe gewoon niet,dus ga niet zeggen dat ik smoesjes verzin als je geeneens eens weet in welke situatie ik zit.


Heb ik gezegd dat dat met de rotor door de post komt?,nee ik vind het alleen vreemd,en het enige waar de koper aan dacht is dat de krukas een paar mm is verschoven oid,maargoed hij zou vandaag langs een scooterzaak gaan om alles na te laten kijken.---- Rotor moet afgedraaid worden omdat die volgens FMT verouderen en nu 2mm afgedraaid moet worden



Wat ik persoonlijk wel niet vind kunnen is dat ze het pakketje gewoon voor de deur leggen terwijl er niemand thuis is want zo kan iedereen het pakket meenemen,hier ga ik natuurlijk wel nog over klagen.


Verder ga ik het gewoon netjes afhandelen met de koper indien het nodig is.
 
Last edited:
Het is idd echt achterlijk lomp dat julie tnt de schuld geven, als je zoiets zo dom verpakt ben je echt een mongool van de 1e orde!

Kan ook alleen maar lachen om zoiets, eigen schuld dikke bult:)!

En dat jij mij een mongool noemt lach ik alleen maar hard om,want hoe kan een echte mongool nou een ander persoon een mongool noemen.
 
Mwah, ik weet van mezelf wel hoe ik tegenover zo'n klein dakloos wannabe rappertje sta dus ik voel me zelfs te goed om er verder op in te gaan.
 
Mwah, ik weet van mezelf wel hoe ik tegenover zo'n klein dakloos wannabe rappertje sta dus ik voel me zelfs te goed om er verder op in te gaan.
hahahahahaha.

Jij bent echt zo grappig he oscar,jij wil hier altijd de stoere op het forum uithangen terwijl JIJ de gene bent die altijd zo gekloot word,ah dat vind ik toch zo sneu voor je he.

Wannabee rappertje?,sinds wanneer ben ik een rapper? je bent zelfs zo verdiept in je forumwereldje dat je nu ook al denkt iedereen een naam te kunnen geven.

En tuurlijk voel jij je goed,want dit forum is nog maar het enigste plekje op de wereld waar jij je goed kunt voelen.
 
probleem is opgelost.
tnt zou terug bellen, maar heb heb geen telefoontje meer gehad van ze.
en ik ga niet nog een keer bellen, heb geen zin meer om er achteraan tegaan.
het blok is voor de rest gewoon 100% inorde, en daar ben ik blij mee.
en ritchie kon er zelf ook niet helemaal wat aan doen, dat het zo verstuurd werdt.
dus ik geen hem ook niet de schuld dat hij het deedt, en ik laat het hiero ook zo bij.
we hebben er alle 2 gewoon goed van geleerd hoe het niet moet.
 
alles opgelost dus:).




En oscar,doe je eigen ding man,maak je niet te druk over andere mensen en alles komt goed kerel:)


Ik laat het hier nu bij,heb geen zin om op internet te bekvechten.
 
Wat een drama hier weer :+.

Oscar: Als jij nou es even de komende tijd je toetsenbord in je anus duwt, word iedereen hier een stukje blijer...
 
Haha hoor jezelf is Martyn, wie begint hier steeds tegen mij? Een vent van 22:D

Edit: Kom jij mij maar kloten op de sprints...
 
Wat heb jij wel niet allemaal over mij gezegd?

Gedraag je is naar je leeftijd jongeman...|(

Edit: Waarom verwijder je je post...?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top