SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #41

Status
Not open for further replies.
afbeelding091.jpg

ik heb gistereen ook gemerkt, dat ze bij tnt niet zuinig zijn op andermans spullen.
ik maakte me pakketje open, zat alles onder de vertandingsolie.
(kreeg een compleet blok binnen)
hebben ze hem waarschijnlijk laten vallen, op de achteras dus is er een stuk van de vertandingsdeksel kapot.
gelukkig heb k hem verzekerd.
 
ik heb gistereen ook gemerkt, dat ze bij tnt niet zuinig zijn op andermans spullen.
ik maakte me pakketje open, zat alles onder de vertandingsolie.
(kreeg een compleet blok binnen)
hebben ze hem waarschijnlijk laten vallen, op de achteras dus is er een stuk van de vertandingsdeksel kapot.
gelukkig heb k hem verzekerd.

1702085768_63f88d8906.jpg


dat spul gebruiken
 
afbeelding091.jpg

ik heb gistereen ook gemerkt, dat ze bij tnt niet zuinig zijn op andermans spullen.
ik maakte me pakketje open, zat alles onder de vertandingsolie.
(kreeg een compleet blok binnen)
hebben ze hem waarschijnlijk laten vallen, op de achteras dus is er een stuk van de vertandingsdeksel kapot.
gelukkig heb k hem verzekerd.

haha, dat gebeurd ook als je op je achteras mept om je wiel los te krijgen.:D
gewoon dichtlijmen met alu tix
 
1702085768_63f88d8906.jpg


dat spul gebruiken

verzekerd zal niks te maken hebben, dat er spullen afgebroken zijn. ik vind de opmerking van gruys ook niet terecht, de verzender is niet zuinig op zijn spul. lekker makkelijk om de tnt te schuld te geven van het niet goed inpakken van je peperdure spullen. heb je weleens gezien hoe het werkt, er wordt niet expres mee gesmeten, maar een zak post weegt zo tegen de 25 kg, heb je er dan heel veel op elkaar liggen dan kom je aan honderden tot duizenden kg's. ik denk dat je geen geld terug krijgt voor het zelf niet goed inpakken van je spulletjes. olie dat uit je carter loopt, kan ook sipel te maken hebben, met dat de doos op zijn kop heeft gelegen.

Ik pak zelf mijn cilinder altijd zo netjes in, en van klanten krijg ik soms spullen, dat ik denk. pfff gelukkig is er niks afgebroken. krijg ik daarentegen van powerseal een pakketje, dan is dat zelfs 10x beter ingepakt dan dat ik dat doet, die pakketjes kan je echt van een gebouw af gooien.
 
tnt zou me vandaag terug bellen, dus ik zie wel wat ze zeggen.
als ik het niet vergoed krijg dan heb ik pech.

maikel en oscar: ik kijken wel even hoe ik het op los, anders krijgen jullie een pm. (oscar: het is een 98 carter oude van ritchie)
 
Dat je moeite gaat doet om een dekseltje van een tientje.... Als dat stukje af kan breken kan je beter naar de verkoper gaan die het ingepakt heeft
 
Ik meld mij ook even hier,ik krijg net van michael te horen dat het blok in een focking vuilniszak met kranten zat.


Who THE FUCK doet een blok nou in een vuilniszak?.. njaa me stiefpa dus.

Zelfde verhaal bij heiko.. had hem een keihin verkocht,ik dus ook me stiefpa gezegd van johh stuur jij hem op..ja tuurlijk,,, ok doe je wel nog ff de schroefjes op de gasschuif,ja hoor.


Krijg ik een pm van heiko dat de gasdeksel er verkeer om op zat etc, heb van heiko niks meer gehoord want hij zou hem in een week testen zijn nu 2weken verder dus zal wel goed zijn.


Wat betreft michael zijn blok,er moet evengoed hard mee gegooid zijn(en ja hier in het postkantoor heb ik dat wel vaker gezien),want er zaten dus blijkbaar wel nog kranten etc om.


Sowieso vind ik dat de post het moet vergoeden,want waarom hebben hun de functie verzekerd verzenden dan?..zij zijn verantwoordelijk ervoor zodra hun het aannemen.


Ik stuur normaal altijd zelf me spul op,maar door de stress hier thuis een beetje en ik nu elke dag tot half 6 werk lukt dat mij gewoon even niet meer.

en iedereen weet die wel eens van mij iets gekocht heeft dat het netjes verzonden word,en dat ik altijd net spul verkoop.


Edit: krijg nu dus ook te horen dat ze het pakket gewoon voor de deur hadden gelegd terwijl er niemand thuis was:)
 
fittieee

waar maken jullie je eige nou druk om joh, doe gewoon 50-50 en samen even uithuilen.
jajjajajja


50-50 word het sowieso niet.

en we hebben geen FITTIE:).. verder maken we ons ook niet druk.

Ik vind het gewoon lullig dat iemand zo zijn pakket thuiskrijgt.


die deksel is het probleem geen eens,vind het gewoon vreem dat als hij zijn rotor vastdraait,de rotor tegen de grondplaat komt.

+ dat ze het pakket gewoon buiten zetten terwijl iedereen het mee kan nemen dat pik ik gewoon niet.
 
martijn: je zegt wel wat doe je moeilijk voor een 10tje, maar als ik iets van jou sloop, want ook niet veel kost, dat zeg je toch ook dat ik moet betalen.
en ik werk niet om iets tekopen en iemand anders sloopt het, en dat ik dan het zelf weer moet betalen.

ik vindt gewoon persoonlijk dat er niet goed met het pakketje is omgegaan.
en als ze op het postkantoor het pakketje niet goed verpakt vonden, om het verzekerd teversturen, dan moesten ze hem niet aannemen.
 
martijn: je zegt wel wat doe je moeilijk voor een 10tje, maar als ik iets van jou sloop, want ook niet veel kost, dat zeg je toch ook dat ik moet betalen.
en ik werk niet om iets tekopen en iemand anders sloopt het, en dat ik dan het zelf weer moet betalen.

ik vindt gewoon persoonlijk dat er niet goed met het pakketje is omgegaan.
en als ze op het postkantoor het pakketje niet goed verpakt vonden, om het verzekerd teversturen, dan moesten ze hem niet aannemen.
ik heb me stiefpa gebeld michael,ben natuurlijk pissed tegen hem tekeer gegaan,maargoed me stiefpa had idd ook gevraagd of het zo goed was,waarbij de medewerker had gezegd ja dit is supergoed verpakt.


ik heb ook even genoteerd dat het pakket buiten lag,dus als het met jou alleen niet lukt,dan ga ik ook naar het postkantoor en doe ik daar mijn verhaal ook even.
 
Volgens mij zijn de mensen van TNT het gewoon op de klanten aan het afreageren dat er zoveel mensen worden ontslagen :o
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top