SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #44

Status
Not open for further replies.
Eindelijk sprinter doet het normaal voor degene die het intereseerd wat een kut probleem. Alsmaar sputteren en kut doen. Accu van aan motor erop en doet het perfect (moet natuurlijk nog goed worden afgesteld). Van alles open gehad schijnt de accu dus te weinig stroom te geven aan de Ignitech. Nu maar weer snel banken :)
 
Idd bij Ignitech heb je van die speciale accu'n nodig die een andere volt en wattage afgeven (geloof dta het zo was)

Dusja, je kan een accu op maat laten maken (kosten +- 100 euro) haha :p
 
Idd bij Ignitech heb je van die speciale accu'n nodig die een andere volt en wattage afgeven (geloof dta het zo was)

Dusja, je kan een accu op maat laten maken (kosten +- 100 euro) haha :p

dat is helemaal niet waar, enkel de accu, die er op zat was gewoon leeg. ik rijd zelf altijd met een 1,2 amph accuutje en dat gaat al twee jaar lang goed. hoe groot hij ook is, als hij leeg is. gelukkig kan ik goed scooters repareren via de telefoon.

@ Vincent, we kunnen @ Etten-Leur ook nog anders wel wat romnmelen met de grafiek
 
dat is helemaal niet waar, enkel de accu, die er op zat was gewoon leeg. ik rijd zelf altijd met een 1,2 amph accuutje en dat gaat al twee jaar lang goed. hoe groot hij ook is, als hij leeg is. gelukkig kan ik goed scooters repareren via de telefoon.

@ Vincent, we kunnen @ Etten-Leur ook nog anders wel wat romnmelen met de grafiek

Accu was wel gewoon vol we hadden 3 accu's geprobeerd allemaal 4 of 5 amph maar ging allemaal kut. Toen 8 amph accu erop en liep als een zonnetje. Dus nu een mega accu erop, vandaag maar ff rondje rijden. Liefste ga ik nog wel ff langs pieter, hopen dat het kan :) Heiko kan alles jongens!
 
heiko kan alles?:p

nja ik zou lekker een hpi erop dondere, alleen mar gezeik met accu's en grafieken met die ignitech, en dat voor 2 tiende pk die je er mee zou KUNNEN winnen.. WAUW:D
 
Bij de ignitech zal je vooral profijt hebben van de opbouw. Die je ongelofelijk strak kunt beïnvloeden.
 
@ Heiko en Vincent

Bij mij werkte een "normale" scooter accu ook niet.... Met zo'n speciale accu die door iemand is gemaakt wel...

Naja ik heb er verder geen verstand van, dus ik laat het hier maar bij. Anders wordt ik straks nog aangevlogen ofzo :p
 
@stijnvg kan je wel langer mee blazen:p. Beter verkoop iedereen ze sprinter en gaan we allemaal roze top en dr70 tuning scooters opbouwen. Standaard ontsteking is sowieso tha bom knalt hard. Komt doordat het vliegwiel zwaarder is en daarom harder doorgaat, is veel massiever en dus stabieler. Ook een grotere carb. is onzin. Hierdoor is het inlaat traject te breed en gaat dus ten koste van de snelheid.

Dus gewoon 12mm iedereen beunen!!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top