Martyn_ Well-Known Member 15 December 2010 #421 Oscar. said: pff idd, beetje aan een draadje draaien is echt een kleine moeite Click to expand...
Misha Sorry sensor 16 December 2010 #423 StreetZipSp said: pff idd, beetje aan een jonko draaien is echt een kleine moeite Click to expand... Oscar. De nieuwe Paul.
StreetZipSp said: pff idd, beetje aan een jonko draaien is echt een kleine moeite Click to expand... Oscar. De nieuwe Paul.
Ruud H. Well-Known Member 16 December 2010 #424 Nouja zeg Die is trouwens ook echt van de aardbodem verdwenen volgens mij
Denna Soes Bolkont 16 December 2010 #426 Maar jij denkt sowieso dat je vrienden hebt, dus dit zal je je ook wel verbeeld hebben :+.
Harjo Dijkman Crew 16 December 2010 #430 Ik zit te wachten tot de mannen met hun "grote mond" hier irl de confrontatie eens aangaan. Volgens mij rennen ze dan scheitend in hun broek hard weg. edit// cripple fight
Ik zit te wachten tot de mannen met hun "grote mond" hier irl de confrontatie eens aangaan. Volgens mij rennen ze dan scheitend in hun broek hard weg. edit// cripple fight
Melv16 Gewoon Melvin.. 16 December 2010 #432 Beetje vaag nu het seizoen voorbij is er ineens gebitcht moet worden.
Oscar. Captain Slow! 16 December 2010 #434 Haha ik vind het helemaal prima allemaal! Ik lach me rot! En ik zal ook niet wegrennen voor dingen...
Haha ik vind het helemaal prima allemaal! Ik lach me rot! En ik zal ook niet wegrennen voor dingen...
Ruud H. Well-Known Member 16 December 2010 #435 Melv16 said: Beetje vaag nu het seizoen voorbij is er ineens gebitcht moet worden. Click to expand... Viel mij ook al op idd..
Melv16 said: Beetje vaag nu het seizoen voorbij is er ineens gebitcht moet worden. Click to expand... Viel mij ook al op idd..
Denna Soes Bolkont 16 December 2010 #436 Ik sprint toch nietmeer :+. Oscar weet ook wel dat ik em maar wat zit te plagen, maar dat het altijd ware woorden zijn :*:+
Ik sprint toch nietmeer :+. Oscar weet ook wel dat ik em maar wat zit te plagen, maar dat het altijd ware woorden zijn :*:+
StijnvG SBO #119 16 December 2010 #438 Nja ik denk dat er wat mensen bij zijn die hier vanalles veel te serieus nemen, maar dat er gebitcht word is wel duidelijk
Nja ik denk dat er wat mensen bij zijn die hier vanalles veel te serieus nemen, maar dat er gebitcht word is wel duidelijk
Mike.v.W www.k-parts.nl 17 December 2010 #439 Vroeger had je dit soort dingen niet, vroeger was het beter, vroeger had je geen gebitch