SBO Sprint - Meppel - 22 april (oud)

Status
Not open for further replies.
Aanwezig denks. Lekker testen wat het hok zal doen -:- Vorig jaar was het zkr gezellig.komt wel goed d8 ik zo. 25 min hiervandaan.
 
Klote meppel , ik kom niet :+ .


Grapje . Als ik vervoer heb voor mij en men ragbak , ben ik aanwezig natuurlijk :*.
 
Klote meppel , ik kom niet :+ .


Grapje . Als ik vervoer heb voor mij en men ragbak , ben ik aanwezig natuurlijk :*.


Je komt, desnoods moet ik je komen hale :*

Aanwezig, hopelijk goed weer, want dan de dag ervoor maar erheen met tentje denkz :p

Anders word ut naast de scooter slapen in ut busje..
Gezellig lepeltje-lepeltje 8P
 
Ik ben ook aanwezig. Hoop 1 deze dagen te horen dat me blokje klaar is, zou wel fijn zijn. Kan er een beetje afgesteld worden, heb er zin in!
 
Ach is 10 minuutjes rijden:D

Hopelijk is het op het zelfde terrein als 2006? Dat was wel een mooie baan. Zal ook wel wat foto's posten van dat terrein. En hopelijk zijn die kut MT's der niet weer:X

P1010164.jpg


w7ivk0.jpg
 
Last edited:
Ach is 10 minuutjes rijden:D

Hopelijk is het op het zelfde terrein als 2006? Dat was wel een mooie baan. Zal ook wel wat foto's posten van dat terrein. En hopelijk zijn die kut MT's der niet weer:X


Hopelijk is het weer dat zelfde terrein?

Het is niet hetzelfde terrein als vorig jaar, is paar posts terug ook gemeld, dit vanwege de vrachtwagens die steeds langs en 1x zelfs op de sprintbaan reden. Maar dit terrein is net zo goed hoor :D
 
o oke:D

Had wel gelezen maar blijkbaar overheen gelezen, maar dan alsnog even 2 mooie acties foto's-:-

Maar die vrachtwagens waren idd een ramp.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top