SBO Sprint - Driewegen 6 mei

Ik ben ook net terug. Was zeer geslaagde dag. Kon nog niet helemaal meekomen maar iedereen vlamde me voorbij in de laatste meters. Komt omdat ik nog met standaard vertanding rijd.

Wie was diegene met dat chrome 2fast frame?
 
joel had al gezegd dat er dit seizoen nog iemand onder de 7 ging uit de stnd. scooter klasse :) en ik denk dat roefs dat egt gaat doen !. , jerno reed vanmiddag nog een 7,0 nogwat en een 7,1 die ik heb gezien :)

ben net terug ook ! , vondt het egt een super meeting
lekker mensen gemeet en veel foto's genomen die ik in een foto topic zal plaatsen! (weet alleen niet of dat in het sbo gedeelte moet of in het algemeen meeting topic)


chrome 2fast frame was -Cris-
 
Last edited:
net terug van driewegen was weer een geslaagd dagje, lkkr kunnen sprinten met men mina zipje ook nog een bekertje gewonnen 3de plaats+ralf+ in de scooterspecial klasse vond het niet slecht voor me eerste sprint met de zip en eindelijk onder de 8 sec gereden
Photo-0198.jpg
 
goed georganiseerd ! complimenten voor de sbo crew.
wel minder was die gast die heel de dag door de luidsprekers aan het lullen was over schakelbrommers, koppelingen en 30pk vermogens.

heb zelf helaas maar 2 keer een fatsoenlijke sprint kunnen rijden. Maar de sfeer was goed dus ik heb me wel vermaakt :).
 
JOEL SELDER 6.81 snelste tijd.
nog een run van 6.95 en 6.84.

joel winnaar super special
andries (A-bizar) 2de

vond het een leuke meeting zeker voor herhaling vatbaar, de sr liep goed jammer hij gewoon net wat pk's mist.
 
Sonic Tuning said:
JOEL SELDER 6.81 snelste tijd.
nog een run van 6.95 en 6.84.

joel winnaar super special
andries (A-bizar) 2de

vond het een leuke meeting zeker voor herhaling vatbaar, de sr liep goed jammer hij gewoon net wat pk's mist.


toevallig ook info/tijden over de roufs zip?
 
neej alleen dat zoals al vermeld in dit topic dat jerno roufs 7.07 heeft gereden. en in de finale op 0.05sec won van een zip waar hoop JS spul onder hing. de zip was grijs.
 
JusSeb said:
Wie was de top 3 dan van elke klasse?


schakelklasse:
1: timmeh
2: nicky six

standaard 70
1 jerno roufs
2 dennis melgers
3 fred motoren zip???

scooter special:
1: meran roufs
2: eric manneke ??
3: vincent v/d velde

super special:

1: joel selder
2: andries de haan
3: 2fast slider epc???
4: chris

50 klasse: geen einduitslagen van aangezien ik enige deelnemer was :(



mijn dag: dag was voor mij goed klote, zip liep voor geen meter, carb probs, hopelijk heb ik 5 juni de rest van mijn spullen binnen want ding is nog in opbouw, snelste tijd was volgens mij 11,14 (kan het ook mishebben, hoorde ik van vrienden) die ik heb gereden, en dat voor manston 50 en ori ontsteking en c16 +ralf+, mjah ding liep gewoon goed kut vandaag.

andere scooters van ons team waren 5de en 12de in scooter standaard 70

de zipjes van jerno en dennis gingen als een malle, ding van jerno 7,07 en ding van dennis 7,2?

dit was het volgens mij zo'n beetje

heb nu al zin in 5 juni +ralf+



edit: Een pluim voor de organisatie, het was 99,9% perfect, +ralf+
 
Last edited:
Sonic Tuning said:
vond het een leuke meeting zeker voor herhaling vatbaar, de sr liep goed jammer hij gewoon net wat pk's mist.[/QUOTE]

Dat ken ik :+

Ik wist voor dat ik naar de sprint ging al dat ik een aantal pk's zou missen. Toch maar gegaan om er het beste van te maken. Draaide runs van 7.5 / 7.3 en was iig door naar de kwartfinales....toen moest ik tegen Heiko, Wat ik won.Dus ik moest terug naar de start om de halve finale te rijden...maar vergat te burne ...waardoor alles niet mooi schoongebrand was en ik dus bij het weg rijden niet weg kwam omdat ie alleen maar aan het pruttelen was:henko: Ik liep nog ietsjes in maar dat hielp niet..Dus 4e geworden:L :L .

Blok gaat er nu onderuit en gaat terug onder het bank scootertje en komt niet meer van de bank af tot jubbega en ik iig 2/3 pk erbij heb want dit kan zo natuurlijk niet

Verder vond ik de race PERFECT geregeld !! Echt super. Als je vragen had kon je zo terecht bij iedereen, je kon sprinten waneer je wou , geen lange rijen , duidelijke regels, prima tijdsysteem !! Kortom Perfect !!
 
geslaagd !! street begon steeds wat beter te lopen, maar er zit zeker verbetering in !

jammer dat me remleiding het begaf en ik niet door kon naar de 2e ronden....... verder wat gemeet en gechilled :W

hopelijk volgende sprint een goed afgestelde scooter.

edit// hesjes passen goed bij me scooter :W :~

edit2// kenny nog bedankt voor me remblok :*
 
het mooie was ook nog dat er tijd overkwam omdat iedereen al in korte tijd zijn 4 kwalificatie runs gemaakt had.

in de extra tijd wat een goed uur was kon je weer vrij sprinten wat voor de minder snelle onder ons heel mooi uit kwam en voor de snelle ook natuurlijk want die konden nog wat oefenen.

goed geregeld SBO :)
 
Ik heb een leuke dag gehad, veel mensen hadden opeens last van hun balhoofd toen wij ze moesten keuren :p Maargoed.
Spannende sprints, en leuke tijden. Ook weer een aantal mensen gemeet :)

Een gezellige dag :D
 
JasperdB said:
de enige aerox tot nu toe die ik ken die ooit zo'n tijd heeft gereden.

die blauw/fluor gele aerox van roke reed een minder snelle tijd dan dat jij nu deed. en dat was voor zover ik weet de enige aerox die ooit onder de 8 sec heeft gereden op jubbega / damwoude etc


Oranje aerox (met klein voorwiel), van vriend van mij, reed op jubbega en genemuiden vorig jaar ook onder de 8 :p
 
Back
Top