SBO Sprint - Driewegen 6 mei

Net even gebeld... EPC Zip vlamt alle 2fast masjienes zo'n beetje. Ding reed heel vaak 7.1 maar ook 7.0 8) Echt vette tijden. Joël deed 6.9.

Echt wel vette tijden :D
 
ik ben best tevreden met de 7,7
Het is mijn 3e sprint ooit waarvan ik de 2e sprint maar 1 run heb kunnen maken.

Lekker weer en geen geschuur in de paddock (grasveldje :D)

Ik zou het leuken als jullie foto's posten van mn Special Spyder paint Rox.

Verder moet ik ook toegeven dat er een aantal scooters een stukje sneller waren. Tegen de 80cc Yamaha Stunt (met McCoy helm :D:D ) en de zip met nr.85 had ik geen kans.
 
best tevreden met 7.7 sec ??

en std scooter klasse rijd 6.8 ?

klopt dat wel :? rijd iedereen onder de 8 tegenwoordig of telt het systeem geen reactietijd mee of hoe zit het ?
 
JasperdB said:
best tevreden met 7.7 sec ??

en std scooter klasse rijd 6.8 ?

klopt dat wel :? rijd iedereen onder de 8 tegenwoordig of telt het systeem geen reactietijd mee of hoe zit het ?


7.7 niet goed dan voor een Aerox?

en die 6.8 ik weet niet of dat een omgebouwde of een std scoot was.

je heb wel een reactietijd waarnemening, je snelheid meten ze ook van start tot finish.

Ik weet niet of het anders is.
 
Thunder-rox said:
7.7 niet goed dan voor een Aerox?

en die 6.8 ik weet niet of dat een omgebouwde of een std scoot was.

je heb wel een reactietijd waarnemening, je snelheid meten ze ook van start tot finish.

Ik weet niet of het anders is.


Dan zit je in een select groepje aeroxen die deze tijd heeft behaald :)
 
JusSeb said:
Dan zit je in een select groepje aeroxen die deze tijd heeft behaald :)

de enige aerox tot nu toe die ik ken die ooit zo'n tijd heeft gereden.

die blauw/fluor gele aerox van roke reed een minder snelle tijd dan dat jij nu deed. en dat was voor zover ik weet de enige aerox die ooit onder de 8 sec heeft gereden op jubbega / damwoude etc
 
Gaan zoiezo weinig mina hokken (std scooterklasse) onder de 8 @ ribbens sprint :), reed zelf vorig jaar 8.0 (mina/sr) en heb toen eens gekeken hoeveel mina hokken sneller dan mij waren..., dat waren er maar een paar (1-2-3)

Verschil heb je en hou je tussen twee startsystemen :)
 
het ouwe blok van johan van schie was dus een gewoon 70cc blok wat zo mee kan draaien in de standaartklasse, dus bouw dat onder een mooie scooter en zeker dat ie dan 7,5 kan draaien:)
 
Zowiezo, op het ribbens systeem werd er ook 7.4 gereden. En als ik dan al het grote gros scores lees/hoor hier en daar, dan is het aardig toegenomen. Ik weet zeker dat het echt wel mogelijk is om zo'n tijd neer te zetten met een std. scooter-klasse apparaat. En als ik het dan van 1 machine moet geloven, laat het dan de epc zip maar zijn. Ding loopt altijd kneiter...
 
D.J said:
Zowiezo, op het ribbens systeem werd er ook 7.4 gereden. En als ik dan al het grote gros scores lees/hoor hier en daar, dan is het aardig toegenomen. Ik weet zeker dat het echt wel mogelijk is om zo'n tijd neer te zetten met een std. scooter-klasse apparaat. En als ik het dan van 1 machine moet geloven, laat het dan de epc zip maar zijn. Ding loopt altijd kneiter...

heb je die blauwe wel is zien rijden ?

AdiozZz
 
Net terug, was zeker wel een vette dag :W
alleen de commentator vond ik SCHIJTIRRITANT!! kon echt geen 5 minuten zijn mond houden.. :L
 
Back
Top