SBO Sprint - Driewegen - 5 Mei

Kenny

gepensioneerd
de sprint in driewegen gaat door op 5 mei.

het wordt wel een risico wedstrijd met een streng huis reglement.
meer hierover als het eenmaal zover is natuurlijk.
ze hebben er het een en ander veranderd maar de sprintbaan is helaas hetzelfde gebleven.
de start is wel verder opgeschoven dus de finish is nu breder als vorig jaar.
de strobalen komen zover mogelijk naar achter te liggen met een opening voor het geval iemand net een paar meter te kort komt.
de baan is wel 300 meter maar helaas niet zo breed en dat is dan ook de reden dat het een risico wedstrijd is.
verder zal het net zo zijn als vorig jaar en ik heb ook gehoord dat dezelfde speaker ( ja die vent die de hele dag slap liep te lullen ) als 2006 komt.....;(
ook krijgen de winaars weer een envelop van de organisatie.



meer info als het zover is:*
 
Advertisement - register to remove this

:), leuk dat het door gaat. Ben er vorig jaar niet geweest, maar op de foto's was het idd niet al te breed allemaal. tot dan :)
 
1. Ja ik was daar:)
2. Ik was zeer nuchter, wilde graag op tijd kunnen remmen:)
Kan me nog goed herinneren dat cris even moest bij komen nadat hij de hooibalen van dichtbij had gezien..

Mijn IQ..... ohhhh Kenny!! laten we het daar maar niet over hebben, dan zou jij jezelf keihard schamen lijkt me;)

Alleen al dat je ingaat op mijn post zegt genoeg...
 
hahaha ik ben een broer van kelly:+

cris heeft vorig jaar op meer plekken helaas verder gekeken dan het eind van de sprintbaan.
 
Wordt het terrein groter of een andere plek voor de scooters/auto's want vorig jaar stond het vol waar we toen stonden. Als ik nu de inschrijflijst zie dan past dat daar niet :p
 
alleen rijders mogen hun auto parkeren op dat veldje de rest gaat op een ander grasveld.
ook zal er een plek worden toegewezen waar je gaat staan als je aankomt en daar ga je dan dus ook staan})
 
tof!
Ik had eerst ook mijn twijfels over de breedte van de baan. Hij loopt ook schuin af naar de zijkanten wat me erg vervelend leek mbt me wheeliebar.
Maar verliep gewoon goed allemaal.
Als er maar geen noobs een ander mee scheppen bij de start.

Ik zorg gewoon voor deze sprint voor maximaal koppel :p snel weg voordat de ander valt :D
 
tof!
Ik had eerst ook mijn twijfels over de breedte van de baan. Hij loopt ook schuin af naar de zijkanten wat me erg vervelend leek mbt me wheeliebar.
Maar verliep gewoon goed allemaal.
Als er maar geen noobs een ander mee scheppen bij de start.

Ik zorg gewoon voor deze sprint voor maximaal koppel :p snel weg voordat de ander valt :D

Je moet altijd zorgen dat je sneller bent als de andere :p
 
alleen rijders mogen hun auto parkeren op dat veldje de rest gaat op een ander grasveld.
ook zal er een plek worden toegewezen waar je gaat staan als je aankomt en daar ga je dan dus ook staan})
even nog een correctie hierop.
rijders die dus een scooter of spullen in de auto hebben staan.
auto's die geen functie hebben blijven buiten ook al is die van een rijder:D
 
Je moet altijd zorgen dat je sneller bent als de andere :p

nee man... anders heb je niks om naar uit te kijken.
Sprinten met oog op nr 1 is vet.
Nr1 zijn met de mogelijkheid die plek te verliezen zuigt.
Mjah... ooit word je wel een keer eerste :p maar voor mij hoeft het nog ff niet (ookal doe ik wel me best hoor :) )
Elk seizoen weer nieuwe dingen zoeken ... hopend op nog betere tijden... etc (mijn mening iig )

maargoed.
als joel (even terug kijkend de nr 1 van vorig jaar) nu die sjonnie is die valt , moet ik iig al weg zijn. :D
 
de gehele 150 meter dries? :D heb er zin in, alleen wordt t wel druk dan in mei, 5 mei sbo, 20 mei sbo, 26/27 meinerzhagen en 28 mei sbo als ik t niet mis heb :D pfffrt dan maar ff een leen scooter regelen :W
 
Back
Top