SBO Sprint - Driewegen 6 mei

alles staat gereed...... hopelijk morgen genoeg tijd om het een en ander goed af te stellen.

we zien wel hoe het loopt, en ander is er tijd voor een hoop lol :W
 
Scooter loopt eindelijk+ralf+, maar loopt wel zwaar klote :X:X, is ook nog in opbouw, mja kzie wel hoe die het morgen doet!

iniedergeval alles ingelade, ook de andere 2 scooters. ik zie iedereen morgen(straks) wel!
 
net terug van me werk..
ben flink gaar, ga dus nu maar liggen. morgen ochtend gooi ik alles wel in de bus.
latuuh
 
het gaat morgen regenen! Heel de dag! want ik kom :W

(vorig jaar vrijwel elke meeting waar ik kwam - regen. Elke meeting waar ik niet kwam omdat er regen zou vallen - droog :W )

Paraplu-tjes dus mee jongens *D
 
het licht tussen borsele en terneuze in volgensmij.
iig bij biervliet.
@ a-bizar:
ik heb altijd mooi weer @ meetings.
Dus maak je maar geen zorgen :p het zal wel iets tussen in worden.
 
ga het morgen gewoon echt niet redden om klaar te zijn met me sp van me eigen blok komt pas dinsdag me binnen kop binnen van vhm en gerrit zijn top scooter blok hangt er nu onder maar wil gewoon weg niet weg kom heb geen iede wat het zou kunnen zijn dus dat zal dan maar wachten zijn op dinsdag avond dan zie ik wel veder
 
Razma said:
en toen kwam er een Jopa bus langs... :W
sprinthesjes.jpg

nice, maar past 180 er wel mooi op ;)? 3 cijferig.

scooter net klaar voor de sprints.

als er ook een wedstrijd is voor meeste ty-raps dan win ik die :D

tot morgen/zo!
 
Ga gewoon door de Westerschelde tunnel, die is 60 cent per doorgang goedkoper en ligt beter op de route. ( aangezien je met aanhanger toch maar met 80 km mag rijden zal je geen problemen hebben met de snelheid in de tunnel.

Je komt dan langs Terneuzen, volg dan de borden Hoek. Bij Terneuzen kom je lang een knooppunt van verschillende buslijnen, je zal dus aan rechter kant een grote stalen constructie met plastic paseren (datis het het busstation)
Na het station ga je bij de stoplichten rechts richting Hoek.
Je komt voorbij hoek en bij de eerst volgende stoplichten ga je weer rechts.
(staat een flitspaal)
Dan rijd langs camping te Braakman, een grote plas water met een brug.
Je komt 1km na de Braakman een flitspaal tegen (die is kapot, maar toch maar rustig aan.)
Vervolgens kom je langs Biervliet en ga je na het tank station Texaco rechts af. Volg deze weg en je bent in 3 wegen.

Groeten,
 
gastuuh, ik gaat er ook maar ns naartoe, hier heb ik lekker weer, laten we hopen dat het daarook zo is;)
 
Ik kom niet:(

Scooter zit nog niet helemaal in elkaar, voorvorkolie die ik vorige week zondag heb besteld komt pas maandag binnen:| en blok is ook niet helemaal af.
Ben gisteren de hele dag bezig geweest tot 1 uur 's nachts maar als je niet alle spullen hebt wordt het lastig..
Dan Jubbega maar vlammen;)
 
Lol, wie had een sms gestuurd naar radio 538 dat die vandaag legaal ging sprinten op driewegen :p:p. Hoorde het om 7:45 in de auto op weg naar werk 8P
 
Back
Top