SBO Sprint - Driewegen 6 mei

Mijne is ook zo goed als klaar. Zo nog even kijken wat ie op de weg doet, banken zag er al goed uit.

Dan nog even mijn pas gespoten kappen mooi poetsen en zaterdag heeeel vroeg weg. Het is 3.5 uur rijden
 
scooter doet het weer redelijk, maar redelijk vind ik nie goed voor een sprint !! verder heb ik morgen tegen de avond pas me moeren terug, die ik dan nog moet borgen.

ik kan pas om half 10 savonds beginnen aan de scooter en afstelling, twijfel hard of ik de street mee neem of niet...... present ben ik denk wel :D

morgen afwachten ...
 
Nog 1 vraagje:

In hoeverre is het erg dat ik me kap onder de buddy en die 2 bolletjes(nrg mc2) niet heb?

Ik had een kap voor onder de buddy maar blijkt het oude type te zijn. Nu kan ik dus nooit meer een andere regelen :(
 
Technisch Reglement Scooters 50cc / 70cc said:
Artikel 1 - Specificaties Technisch Reglement Scooter 50/70

1.1 De scooter moet voldoen aan het algemeen technisch reglement.
1.2 Niet-vermelde onderdelen in het algemeen reglement mogen niet veranderd worden.
1.3 De cilinderinhoud mag de 50cc (scooter 50cc klasse) of 70cc (scooter 70cc klasse) niet overschrijden.
1.4 De montage van een killswitch is aanbevolen. Indien aanwezig dient deze doormiddel van een trekkoord aan de rijder te zijn bevestigd.
1.5 Borging is gewenst (zie art 3.1 algemeen technisch reglement)
1.6 Elke scooter moet zijn voorzien van volledige beplating met uitzondering van de onderkuip en de stuurbeplating (aanpassingen uitgezonderd)
1.7 het motorblok moet van het originele gehomologeerde model zijn.(koeling is vrij)
1.8 Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis en zithoogte niet aanzienlijk verandert ten opzichte van het originele gehomologeerde model. .
1.9 Minimaal 10” velgen.
Ik lees nergens dat het van het orginele model moet zijn, zolang ze maar aanwezig zijn. Kapwerk wat weggelaten mag worden is ook vermeld.
 
pff zip is eindelijk rijdent en hoe:| maarja we zulle zien ik vindt hem nu tegenvallen maar is het de gewoonte? we zulle zien zaterdag ik verwacht er nie te veel van
 
-arthur- said:
scooter doet het weer redelijk, maar redelijk vind ik nie goed voor een sprint !! verder heb ik morgen tegen de avond pas me moeren terug, die ik dan nog moet borgen.

ik kan pas om half 10 savonds beginnen aan de scooter en afstelling, twijfel hard of ik de street mee neem of niet...... present ben ik denk wel :D

morgen afwachten ...
In de late uurtjes aan je scooter sleutelen is het mooiste wat er is 8)
 
Sjoerd1056 said:
Ik kan niet meedoen omdat ik geen medische keuring heb maar mag ik dan wel op die testbank of is dat niet mogelijk
als je je gewoon ingeschreven hebt en je licentie+mileumat betaald hebt kun je gewoon meedoen.
het enigste wat er dan xtra bijkomt is een dagverzekering van 15 euro.
 
Candyman said:
als je je gewoon ingeschreven hebt en je licentie+mileumat betaald hebt kun je gewoon meedoen.
het enigste wat er dan xtra bijkomt is een dagverzekering van 15 euro.

dus als ik me zaterdag inschrijf en ik betaal dat kan ik gewoon meedoen of had ik dat van tevoren moeten doen??
 
C4rN said:
IK ben ook nog flink aan het klussen. Van ze plaats komt ie wel, maar kappen is echt nix voor mij :p

hihi tom en steef en ik zijn bezig met een slippende overbrenging leuk eej 14.4 wegrijden en na 50 m 12.9 overhouden.

achja we hebben nog een klein dagje om het tefixen.
 
Back
Top