SBO Sprint - Driewegen 6 mei

oftewel een hele goede dag voor epc en joel , geen gezeik met tijdsmeting , ze gingen gewoon echt goed hard en hebben het dik verdiend ...*D
 
Bas@Ritthem said:
o jah , de HGS beta, de groene, had in volgens mij de halve finale een reactietijd van 0.00; doe je bes goed dacht ik maar zo:p
en dat na een valse start...

zenuwen van staal wimpie :p


ik heb trouwens vaker 0,00 gezien.
 
Joël said:
Misschien moet ik de eerste sprint al skippen... :'(

Iets is er mis met mijn blok, de vraag is alleen wat... de pk's zijn ver te zoeken op het moment. :mad:

Toch best blij dat ik gegaan ben :W .

Blok liep nog niet helemaal vanouds, maar toch goed genoeg om alle runs onder de 7 te knallen, met idd een 6.81 als snelste tijd.

Verder wil ik absoluut mijn complimenten uitspreken over het startsysteem/ tijdsmeting wat mij betreft het beste systeem tot nu toe is.
Een dubbele kerstboom, twee displays waarop de reactietijd te zien is, de gereden tijden en de gehaalde topsnelheden. Echt super!
En gezien de zeer constante en realistische waarden is de nauwkeurigheid zeer goed voor elkaar!

Enige minpuntje van de meeting vond ik de erg smalle sprintbaan en het ontbreken van afzettingen aan de linkerkant. Voor de rest was het een absolute topdag, mijn complimenten!!!
 
Ik heb ook cker genoten. Met een tijd van 8,3 inc reactietijd van 0,5 sec (schaam schaam) met een scooter die terug viel in toeren mag ik ckr niet klagen voor de enige AC in het veld. Later btw nog een reactietijd van 0.17 neergezet maar dat was alweer in vrije sprints.

Streven volgende maand: een scoot die goed op toeren blijft en betere reactietijd met een eindtijd onder de 8

Hulde aan de organisatie:W het was echt super gezellig en goed georganiseerd.
Die man had wel ietsjes minder mogen praten maar ach....

En ander minpuntje vond ik de klim omhoog voordat je kon sprinten maar t waren maar kleine dingetjes die eigenlijk in het niets vallen bij de dag. Echt super!
 
Last edited:
Aan de locatie kunnen we weinig verbouwen, maar aan de organisatie en alle medewerkers in Driewegen alle hulde ! Zoveel tijd en werk in alle voorbereiding voor de dag zodat we de sprint konden organiseren !
Dat niet te vergeten uiteraard ;)
 
Machiel. said:
dat bedoel ik:p Jou fiets reed anders ook goed hard, voor zo'n relatief zware runner toch nog best nette tijden(7,4 uit mijn hoofd?), alleen je moet bij de start volgens mij bijna altijd van het gas af, is best jammer anders hadden er nog betere tijden ingezeten!


ik heb normaal altijd volgas... maar omdat ie in het begin ( zonder burnen ) zoveel slipte leek het als ik van het gas ging zo nu en dan... maar dat komt omdat als ie slipt , ie meer toeren gaat draaien.

wel ben ik 2x met sprinten GOED van het gas gegaan... maar dit deed ik niet omdat het anders fout ging.
Dit deed ik omdat ik zo geconcentreerd op die lichten stond... dat ik vergat dat de wheeliebar er achter hing...
Ik heb natuurlijk altijd zonder gereden dus dit is echt nog even wennen als je zo gespannen bent :p

Nadat ik de band een stuk had leeg laten lopen en flink geburnd had voor elke sprint , had ik aanzienlijk minder spin.
Alleen me tijden gingen er gek genoeg op achteruit.
Misschien omdat me motor al veels te warm was geworden of omdat ik misschien een te zachte band had om de rest van de 150 meter fatsoenlijk uit te rijden :)

Maargoed... deze race was voornamelijk om te kijken waar ik nog dingen moet verbeteren.
Ik heb iig genoeg punten gevonden... dus ik ben de volgende keer wat sneller *D
 
nog even een klein opmerkingetje, de inschrijvingen waren toch tot plus minus half 11, hoe komt het dan dat die antilianen, pas om, ik dacht ongeveer, 13:00 uur aankwamen en nog vrolijk meemochten doen?
 
Machiel. said:
nog even een klein opmerkingetje, de inschrijvingen waren toch tot plus minus half 11, hoe komt het dan dat die antilianen, pas om, ik dacht ongeveer, 13:00 uur aankwamen en nog vrolijk meemochten doen?

Ze hebben daar wel de nodige centjes voor neer moeten leggen, heb ik gehoord :p
 
hmm laatste tijd :D maarre waarom staat er voor mij scooter 70, ik had mij ingeschreven voor scooter 50 :p en ik reed ook met 50?

en mijn reactie tijd is 0,-6 er gaat zelfs van mijn tijd 0,06 is volgens mij klein foutje in systeem :D
 
Last edited:
[edit] het is gemiddelde snelheid, berekend op basis van de tussensnelheid halfweg de baan ook.
 
Last edited:
Custom Aerox said:
Ze hebben daar wel de nodige centjes voor neer moeten leggen, heb ik gehoord :p


dat moet haast wel :D, mjah zou normaal eigenlijk niet moeten kunnen, zolaat aankomen en dan nog mee kunnen doen :p
 
Aerox-Evo70 said:
en dat na een valse start...

zenuwen van staal wimpie :p


ik heb trouwens vaker 0,00 gezien.

Toen reed ik een tijd van 7,45 sec echt snel..

Jammer dat ik het in de halve finale verkloote met een trage tijd van 7,98 sec liep ik net de 3de plek weg die reed 7,82 wat al onder mijn gemiddelde van de dag lag..

Maja 4de is zeker niet slecht met een logge beta tussen de zipjes :)
 
Back
Top