SBO Sprint - Driewegen 6 mei

184-1147005990.jpg


Kenny mist een vinger....
 
Machiel. said:
toevallig ook nog fototje gemaakt van oranje zip (startnummer50) die zwaar klote liep :p

Nee, alleen van je koelertje achterop, je moet volgende keer wat harder gaan dan komen er ook gave pics van :)
 
Ralf said:
Nee, alleen van je koelertje achterop, je moet volgende keer wat harder gaan dan komen er ook gave pics van :)

aah ok:p het ding moet gewoon volgende keer veel harder gaan, mjah, hopelijk volgende sprint meer vermogen met mijn manston 50 :p , effe rotor en goeie pijp fixxen en dan komt het wel goed
 
het was me wel een dag zeg:) 's nachts doorgebeund tot 3.30 uur en 'sochtends weer vroeg op om aan de startstreep te verschijnen. Jammer dat de nrg's #71 & #72 en de beta #74 niet liepen zoals het hoorde maar het was wel fijn om ff te kijken hoe de concurrentie was:p
Conclusie: we zijn nog lang niet klaar en er moet nog een hoop gebeuren voor mooie tijden onder de 8 seconden. Voortaan op tijd naar bed want een reactie tijd van 0.32 is gewoon weg traag. De organisatie vond ik echt super! complimenten daarvoor!
Ook heb ik nog een paar forummers gemeet en dat was best gezellig:)

Killian volgende keer ga je wel echt rijden heh;)

Tot over drie weekjes!
 
Machiel. said:
nog even een klein opmerkingetje, de inschrijvingen waren toch tot plus minus half 11, hoe komt het dan dat die antilianen, pas om, ik dacht ongeveer, 13:00 uur aankwamen en nog vrolijk meemochten doen?
klopt de inschrijving was officeël tot 10:30 alleen als ik dat had aangehouden haddn we mischien 30 rijders want er waren er veeeel te laat.

de reden dat ik die antilianen heb toegelaten is omdat ze met een daglicentie hebben gereden.
dit is maar 1 x mogelijk en ze hebben het volle pond moeten betalen.
daar liepen ze moeilijk over te doen omdat het nog maar een halve dag was.
de volgende x kunnen ze dus een proefstartlicentie nemen of een startlicentie want een andere mogelijkheid is er niet.
dit geld ook voor alle andere daginschrijvingen trouwens want we houden lijsten bij wie er allemaal met een daglicentie rijden over het hele jaar.

verder ivm de baan zal er wanneer we er volgend jaar terug komen de gehele baan afgezet worden.
aan de breedte van de baan kan ik niets veranderen dus dat zullen jullie dan voor één keer maar voor lief moeten nemen.
mischien een optie voor volgend jaar om die doorgaande weg af te zetten want ze kunnen toch over de dijk waar we nu hebben gesprint omrijden.

dan nog even over de tijdsmeting:#
dit systeem is denk ik ietsiepietsie beter doorontwikkeld als dat van ribbens. bij dit systeem zit ook een scanapparaat zodat je alleen maar bij je inschrijving een barcode(sticker) krijgt.
wanneer je dan gaat sprinten hoef je alleen maar gescaned te worden en je kunt gaan, maar omdat wij met hesjes werken hoefde dit niet.
bij het systeem van ribbens moet je in klasses rijden wat een hoop meerwerk met zich meebrengt.
plus stress bij de rijders wanneer ze evt iets willen afstellen of moeten repareren.
dat hoeft bij ons dus niet en kun je gaan wanneer je er klaar voor bent.

ribbens was trouwens wel alles opvallend aan het filmen:rolleyes:


ik vondt het een geslaagde dag en ik hoop nog meer organisaties als die van driewegen te treffen dit seizoen:winner:

see ya @ ram-festival
 
Ralf said:
U bedoelt?

Ik maak op zo'n dag honderden foto's, daar uit maak ik een selectie voor op de website....



Beter mail of MSN dan...


Grijs/oranje zip staat er niet tussen die 2de werd :p heb je daar wel fotos van ?
 
Fonz NRG said:
het was me wel een dag zeg:) 's nachts doorgebeund tot 3.30 uur en 'sochtends weer vroeg op om aan de startstreep te verschijnen. Jammer dat de nrg's #71 & #72 en de beta #74 niet liepen zoals het hoorde maar het was wel fijn om ff te kijken hoe de concurrentie was:p
Conclusie: we zijn nog lang niet klaar en er moet nog een hoop gebeuren voor mooie tijden onder de 8 seconden. Voortaan op tijd naar bed want een reactie tijd van 0.32 is gewoon weg traag. De organisatie vond ik echt super! complimenten daarvoor!
Ook heb ik nog een paar forummers gemeet en dat was best gezellig:)

Killian volgende keer ga je wel echt rijden heh;)

Tot over drie weekjes!

Jah, dit was de 3de sprint in totaal dat de NRG mee is en dat hij niet rijd..:)
Maja nu hadden we ook vrij weinig tijd zeg maar :)
 
Candyman said:
verder ivm de baan zal er wanneer we er volgend jaar terug komen de gehele baan afgezet worden.
aan de breedte van de baan kan ik niets veranderen dus dat zullen jullie dan voor één keer maar voor lief moeten nemen.
mischien een optie voor volgend jaar om die doorgaande weg af te zetten want ze kunnen toch over de dijk waar we nu hebben gesprint omrijden.

volgens mij was de dijk een eenrichtings weg, dus dat zal moeilijk gaan:p

en omdat de baan zo smal was klwam een aantal rijders toch in de problemen met het snoer, misshcien valt hier iets op te verzinnen?

voorderest was het super geregeld door jullie en door de organisatie van driewegen

edit: Het was natuurlijk ook jammer dat ik de 50 was:p maarja daar is niks aan te doen
 
Last edited:
Back
Top