SBO Sprint #6 Lemelerveld 14 augustus

Zo ook net terug van de camping:W

Heel erg gezellig weekend gehad!:)

Verslagje van de sprint dag.
Op het begin van de dag vielen de tijden erg tegen en had na de middag pauze een snelste tijd staan van 7,58:X Toen eens wat zwaarder gegaan op rollen. Run daarna 7,53. Nog maar eens zwaarder. Volgende run 7,39. Dat ging dus al een stuk beter. Helaas ben ik niet meer onder die tijd gekomen en dus geen omloop gereden. 10 of 11de geworden schat ik. Ligt er aan wat Hecky gereden heeft want hij had ook 7,39.

Wel weer achter wat aandacht puntjes gekomen voor de volgende sprints want het moet gewoon nog stuk harder kunnen. Ik heb er iig alweer gruwelijk zin in:D
 
haha dat zal, zorg maar dat je ding af is :p
Ik hoop dat ik deze week eindelijke vermogen van Steef krijg op de bollerbank :p
 
Tellen de tijden van TTE nou mee, want hun 2 cilinder heeft toch een dq gekregen??

Kosse tuning weer bedankt voor het lenen van gereedschap en onderdelen.
 
Tellen de tijden van TTE nou mee, want hun 2 cilinder heeft toch een dq gekregen??

Kosse tuning weer bedankt voor het lenen van gereedschap en onderdelen.

In princiepe niet, gezien er niet te controleren is of dit eerlijk behaalt is. Maargoed Dominic is wedstrijdleider en neemt hierin de beslissing.

Ik vind het leuk om te lezen dat mensen dit een goed georganiseerde sprint vonden! Ik heb erg genoten van de dag, ook omdat alles lekker soepel verliep. Ik ga me best doen voor Nijmegen!
 
Stemden niet toe met een nakeuring op de cilinder.

Ik kan het me goed voorstellen. Iemand die zich zo met de tak van sport bezig houd, en toch niet meer voor de winst in het kampioenschap mee doet, maakt denk ik eerder de keuze om een blok waar zoveel tijd in zit niet open te trekken. Tenminste, ik zou het niet doen :p

Verder, hoe wordt dat tegenwoordig gemeten? Moet dan de hele rotzooi los? Of meten ze het via het bougie gat oid? :p
 
Back
Top