SBO Sprint 09 #6 Lemelerveld 15 augustus

ik voel me wel een beetje aangesproken als het om de kroesjes gaat. ben tenslotte altijd bij hun:p.

tenzij het negatief is natuurlijk, dan heet ik gewoon van Houtert:p
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=AKoSDegEZAA"]YouTube - Video028[/ame]

hier bas je filmpje;)
ik heb nogmeer filmpjes en foto's maar die komen nog
 
trouwens ik was me speech vergeten :p
die plotseling ik voor het plubliek moest houden en voor de rijders

als er nou rijders zijn die wat te zeuren hebben over weet ik veel wat.
kom de volgende wedstrijd dan even naar me toe en stel je vraag dan zal ik het je haar fijn proberen uit te leggen,
want als ik al die drama zo af en toe lees, somige mensen kijken echt niet verder dan hun eigen neus lang is!
 
Last edited:
trouwens ik was me speech vergeten :p
die plotseling ik voor het plubliek moest houden en voor de rijders

als er nou rijders zijn die wat te zeuren hebben over weet ik veel wat.
kom de volgende wedstrijd dan even naar me toe en stel je vraag dan zal ik het je haar fijn proberen uit te leggen,
want als ik al die drama zo af en toe lees, somige mensen kijken echt niet verder dan hun eigen neus lang is!

Amen!
 
weet iemand ook wanneer de fotos van de sbo site er eindelijk op staan:p
Was opzich geslaagd dagje jammer van het tijdsysteem maar respect voor iedereen die er alsnog mee bezig is geweest
 
Nou even mijn verslag.


Ten eerste wil ik even zeggen,ondanks wat klachten die ik goed kan begrijpen,heel erig bedankt voor het geduld wat jullie hebben op gebracht zaterdag,helaas van het startsysteem,maar toch wil ik de mensen die voor het kampioenschap ook nog even bedanken die toch hebben gereden!het publiek was er niet minder entousiast over! super jongens!!Ik wil zoiezo nog een aantal mensen bedanken,ten eerste Harjo voor ze geduld en rust vond het voor hem ook super vervelend.

Kees voor ze computer werk en bel werk dit geld ook voor Tommy en de TTE mannen die ook alles gedaan hebben om het zo snel mogelijk aan de gang te helpen.

Arthur Kroes voor ze rollingburn met bijna fatale afloop,en clown acties nog bedankt voor de ochtend gymastiek sessie:p

Kevin Voor het helpen bij de start en andere diversen dingen die hij die dag gedaan heeft!

en natuurlijk weer me eigen mede crew leden voor het geduld hebben en de rust houden!

top gedaan!!

Nou mijn dag verliep wel oke ondanks de problemen het starten met de vlaggen deed me erg denken aan vroeger toen het allemaal begon! toen draaide het helemaal nog niet om tijden,wat dit keer eigelijk ook wel een leuk gezicht was.
heb erg genoten omdat mensen nu ook voor hun plezier reden de dag inschrijvingen hadden het goed naar hun zin wat voor mij mij persoonlijk erg belangrijk is,dat soort jongens zijn mischien wel aan het overwegen om volgend jaar mee te rijden,van hun uit heb ik alleen maar postieve reacties gehoord,het was een mooie dag,en heb ondanks alles toch genoten zeker van de dol dwaze acties!


En voor het afbouwen bedank ik:
De Lemelerveld Crew

De bus inladen bedank ik:

Martin Kossen
De Kroesjes
en nog een aantal rijders die me ontschoten zijn sorry hier voor.

Tot snel!!


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=GKqBTfyK31M"]YouTube - SBO lemelerveld 2009 arthur´s ochtends gymastiek sessie[/ame]
 
Last edited:
Ah, hij deed het weer? Wat was het probleem? :p

En hoeveel vermogen? :p

te weinig benzine :+

deze keer weer alleen is de wand nu volledig intact dus geen poetsbeurtje nodig :)

alleen nieuwe zuiger maar die had ik al liggen:W

zonder gaf ie 25,5 en met 31,1 ofzo :+ (heel even :+ )
 
GroteFoto-8CI4GYR8.jpg

:D
 
Back
Top