SBO Sprint 09 #6 Lemelerveld 15 augustus

Ja het is kut dat het niet werkte en geld betaald en niets er voor terug krijgen blablabla.

Ik ben tot 's ochtends 7 uur doorgegaan en niet geslapen om alles af te krijgen. Maar om nou achteraf weer te gaan zeuren hierzo? Wat schiet je daar nu mee op? Iedereen is er vol mee aan de gang gegaan om het tijdsysteem in orde te krijgen maar het systeem wou gewoon niet werken. Om nu weer iedereen af te blaffen achter een computer schiet je niks mee op want de vrijwilligers die er voor jullie staan om alles proberen te regelen die worden daar ook niet vrolijk van en dan is er zometeen helemaal geen kampioenschap meer en dan kun je aan iedereen vertellen dat je een vet snelle scooter heeft die autowheelie's boekt maar niks meer mee kan omdat er een tijdsysteem was die 2 x niet heeft gewerkt en daarom ging zitten zeiken. Nou dan ben je een eind opgeschoten he.

Gr

+1
 
Wij hebben ook tegen de 3 uur gereden. Jammer dat het tijdsysteem niet werkte maar heb even in de tent gestaan en zag hoeveel moeite de SBO crew deed om het werkend te krijgen!! Respect hiervoor!!!

Tot Nijmegen :W
 
Wij hebben ook tegen de 3 uur gereden. Jammer dat het tijdsysteem niet werkte maar heb even in de tent gestaan en zag hoeveel moeite de SBO crew deed om het werkend te krijgen!! Respect hiervoor!!!

Tot Nijmegen :W

Zeker respect voor iedereen!

Ik snap ook echt niet waarom mensen zeiken/afkraken weet ik het allemaal, kan hier flink pissig om worden. Ik was al blij geweest als ze alleen al de dranghekken hadden geplaatst:).
 
ik snap heel goed waarom mensen zeiken e.d. ze betalen uiteindelijk toch ergens voor en ze komen daar en er wordt niet gegeven waar ze voor betaald hebben :) maar uiteindelijk zijn wij als crew gemiddeld 2 uur eerder en dik 2 uur later aanwezig dan de gemiddelde rijder die hier zijn mond open trekt op het forum..en ook wij doen dit voor niets en krijgen hier niets voor wat inmiddels al duidelijk is..
sommige reacties van mensen zijn soms zo kortzichtig omdat ze helemaal niet weten wat er nogmeer gebeurt tijdens de dag.. deels kunnen ze dat ook niet weten..

gelukkig zijn er ook mensen (TTE, Vasco enco, EPC en de Kroesjes bijv) die interesse tonen in ons werk, daarbij komen kijken en helpen en uiteindelijk tot de conclusie komen dat het allemaal best een tering werk is om de dag te draaien.. en daarvoor nog alles op te bouwen en uiteindelijk alles af te breken..

we zijn op het moment met de crew en rijdersvertegenwoordigers flinkt aan het praten over verbeterpunten voor komende sprint en uiteindelijk voor volgend jaar.. als hier wat uit komt en/of we meningen vanuit de rijders willen krijgen jullie allemaal een mail.

heb je verbeterpunten oid mail het naar info@stichtingsbo.nl
kom dan niet aankakken met dit en dat kan beter maar geef dan ook in jou ogen zinvolle informatie over hou jij het gedaan zou krijgen.
 
gezellige dag, mooi wee,r en de beker voor t hoogste vermogen meegenomen :)

jammer van t startsysteem, ben een aantal keer de baan over gecruisd :) maar al met al een leuke dag gehad :)
 
gezellige dag, mooi wee,r en de beker voor t hoogste vermogen meegenomen :)

jammer van t startsysteem, ben een aantal keer de baan over gecruisd :) maar al met al een leuke dag gehad :)

Ah, hij deed het weer? Wat was het probleem? :p

En hoeveel vermogen? :p
 
maar hij heeft wel 3 runs gereden :+ of meer?
en op de bank was het weer meteen afgelopen..




KEES volgende keer optijd bij de inschrijving!
 
heb al met al een super leuk weekend gehad verslagje:

vrijdag avond met de kroesjes en robin naar nijverdal vertrokken daar aangekomen lekker ge bbq'ed met dennis mischa mams en dochter

om 4 uur snachts kwam frank nog aankakken uit ze werk super tof nog bedankt dennis!

zaterdag ochtend vroeg naar de sprint gegaan om nog te helpen met keuren en dergelijke
aangezien ik toch niks te doen had gevraagd of ik me verder nog nuttig kon maken nou dat kon dus zeker want het start systeem was kapot dus nog een uurtje gevlagd voor het starten

niek kees en de rest is zeer druk bezig geweest om alles nog draaiende te krijgen uiteindelijk is dit gelukt en heeft iedereen iig nog even kunnen knallen met een tijd

zondag nog even ge bbq'ed bij dennis en mischa was weer super gezellig
daarna naar huis gereden en lekker nog even frank ze aerox verlicht en verlaagd dus weer zeer productieve zondag

nog 1 ding :

tot nijmegen
en een paar tot genemuiden

groetjes kevin(soort van kroesje ghehe:p)
 
Back
Top