SBO Sprint #6 Lemelerveld 14 augustus

Het nk scootersprint SBOOO was een spektakel!
Vooral de finales, komt dat zien kom dat zien dames en heren!

En die super specials! wat een kracht wat een POWER!

Dus, t was wel geslaagd.. henk 2e! heeeuj:P

Wat is eigenlijk nederlands record scooterspecial?
 
Leuke dag gehad.
Persoonlijk record gereden :)
Mensen met een beker gefeliciteerd!!
Heb net even de punten opgeteld (zonder lemelerveld) en de schrap regeling toegepast.
minste aantal punten er af gehaald.
Zo kwam ik in de scooter special op het volgende uit als ik het goed heb:
1.Bart
2.Jerry
3.Fouad
4.Stefan
5.Ik, Mike
6.Kevin
7.Micha
 
vandaag was ook van jerry 5,52 de dagtijd dacht ik?

bram had toch de snelste tijd 70a verbeterd vandaag?

6.51 was zijn snelste dagtijd gereden in de halve finale (van jerry). Leuke dag en vooral spannend. Henk netjes gereden pik! Alleen weet ik niet wie de 2e tijd heeft, ik heb 2 keer een 6.54 gereden en henk ook een keer.

Tot de volgende keer.

Gr
 
verslagje van mijn kant.

ik vond het een erg nette sprint alles netjes geregeld, alleen dat comentaar leek net een bandje die steeds af werd gespeeld:P

de dag begon niet zo goed voor ons kwa tijden. eerste run gelijk door budie gezakt wel nog 6,98 gereden die run. maar ging snel bergafwaard en reed op begeven moment een run van 7,4 nogwat. toeren na gekeken en gaf 16,6... aan veeel teveel dus. even wat afgesteld en ging het beter. 6,89 erna 6,87, toen me kwalificatie tijd voor de omloop was 6,81 voor mij dus een nieuw PR. in de omloop tegen martin een 6,80 gereden zeker netjes. maar toen ik de tijden kreeg te horen en zien van martin robert en bram wist ik dat er nog veel te doen was in de halve finale.

run voor mij bram en robert een 6,65 en 6,66 voor mij bijna onmogelijk om dat in te halen merja altijd het beste eruit proberen te halen. run tegen martin weer. bijde vals en 2de had ik ook vals.
met andere woorden een 4de plek behaald. kon op dat moment niet beter als je ziet wat voor tijden er gereden werden.
om nog goed in het kampioenschap te blijven mee doen moet ik zeker harder gaan rijden dus veel werk aan de winkel hier in het zuide.
heb er wel al zin in:)

met andere woorden geslaagde dag voor mij!
 
Pas de tweede sprint van het jaar voor ons, maar was direct wel een heel erg geslaagde. Twee cilinder liep boven verwachting, aangezien hij nog behoorlijk safe afgestelt stond en Sander er zaterdagochtend om 7 uur pas de eerste meters met de machine had gemaakt.
Twee keer 6,16 gereden en zonder reactietijd zat een tijd onder 6,1 er elke keer wel in, dus dat belooft nog veel goeds.

Bram met zijn Willie Wortel blok eindelijk beloont met een eerste plek en een dikke tijd van 6,66:W

Als iemand nog filmpjes heeft gemaakt dan zie ik ze graag:)
 
Back
Top