he me nieuwe helm
8P
Ik heb je blokje hier op de plank liggen en dat is in princiepe bijna klaar! De rest is aan jou :*:X
he me nieuwe helm
8P
... Het evenement Speed&Gein waar de eerste sprintwedstrijd gereden wordt zal een weekje naar achter getrokken worden en valt dus samen met het geplande eerste raceweekend @ Emmen. Er wordt dus zo snel mogelijk bekend gemaakt of Emmen een week opschuift (naar voor.. of naar achter..) en/of er ook voor de SBO racers een mogelijkheid is om op Zandvoort te rijden !
... Het evenement Speed&Gein waar de eerste sprintwedstrijd gereden wordt zal een weekje naar achter getrokken worden en valt dus samen met het geplande eerste raceweekend @ Emmen. Er wordt dus zo snel mogelijk bekend gemaakt of Emmen een week opschuift (naar voor.. of naar achter..) en/of er ook voor de SBO racers een mogelijkheid is om op Zandvoort te rijden !
Vet! Een echt race(weekend) of vrije training?? wbt Emmen doe maar naar achteren opschuiven
Trek emmen maar een week voren. 17-18 april
Zandvoort zou echt vet zijn :W
Racer schiet al weer op. zwart gelakte kappen binnen. eind van de week is het oranje ook klaar
geen race.. gewoon vrij/demo
alleen voor sbo leden (licenties) of helemaal vrij?
ben ik ook wel benieuwd naar, voor de serieuze mensen niet voor gare machines die niet te vertrouwen zijn
ik weet niet op welk forum jij denk te zijn maar je zit in het race gedeelte.....
maargoed
zandvoort met de s6hok met 16/15 vertanding derin