SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
sleutelen.. damn heb er ook echt veel zin in, nog wachten op.....

..... ownee ik hoef niks te doen :#

he me nieuwe helm

HELMET.jpg

8P

Heej jongens, ik kom eigenlijk nauwlijks hier in het race-topic. maar wil even mededelen dat er nu bij de sbo-races en de sbo-sprints een announcement staat met allerlei links/adressen/topics waarin alle informatie staat. Een soort inhoudsopgave van de sbo dus. Dus als hier mensen zijn die vragen hebben, verwijs ze dan door naar:

http://forum.scooterforum.net/forum/announcement.php?f=91

Als jullie nog dingen missen in dat bericht, pm me aub even!

groetjes

Ik heb je blokje hier op de plank liggen en dat is in princiepe bijna klaar! De rest is aan jou :*:X

Ik weet wel weer precies hoe dat gaat :D
Er staat volgend seizoen gewoon weer een halve gare brommer klaar. Die overigens wel knalt :p

... Het evenement Speed&Gein waar de eerste sprintwedstrijd gereden wordt zal een weekje naar achter getrokken worden en valt dus samen met het geplande eerste raceweekend @ Emmen. Er wordt dus zo snel mogelijk bekend gemaakt of Emmen een week opschuift (naar voor.. of naar achter..) en/of er ook voor de SBO racers een mogelijkheid is om op Zandvoort te rijden !

... Het evenement Speed&Gein waar de eerste sprintwedstrijd gereden wordt zal een weekje naar achter getrokken worden en valt dus samen met het geplande eerste raceweekend @ Emmen. Er wordt dus zo snel mogelijk bekend gemaakt of Emmen een week opschuift (naar voor.. of naar achter..) en/of er ook voor de SBO racers een mogelijkheid is om op Zandvoort te rijden !

Oh jeeh :p, dat wordt nog wat.

Zandvoort? 16/16 vertanding en gaaaaaaaaaan :#

Dat zal gaaf zijn!

Vet! Een echt race(weekend) of vrije training?? wbt Emmen doe maar naar achteren opschuiven:D

Trek emmen maar een week voren. 17-18 april :)

Zandvoort zou echt vet zijn :W

Racer schiet al weer op. zwart gelakte kappen binnen. eind van de week is het oranje ook klaar :)

Trek emmen maar een week voren. 17-18 april :)

Zandvoort zou echt vet zijn :W

Racer schiet al weer op. zwart gelakte kappen binnen. eind van de week is het oranje ook klaar :)

Als we hem nou naar achteren schuiven en met ze alle de 24ste een generale repetitie houden hebben we een extra race:D mischien dat mensen al vrij hebben gevraagd enzoo...

Tja ik heb zowiezo al vrij genomen. ook voor 17-18 april omdat ik ook naar speed&gein zou gaan.

Dus als het ze omwisselen zou het voor mij mooi uitkomen.

ben ik ook wel benieuwd naar :), voor de serieuze mensen niet voor gare machines die niet te vertrouwen zijn

ik weet niet op welk forum jij denk te zijn maar je zit in het race gedeelte.....
maargoed

zandvoort met de s6hok met 16/15 vertanding derin :)

ik weet niet op welk forum jij denk te zijn maar je zit in het race gedeelte.....
maargoed

zandvoort met de s6hok met 16/15 vertanding derin :)

dat weet ik maar al te goed, er zijn nog andere mensen buiten de sbo die een circuit scooter hebben hoor O-)

als niet sbo-licenties niet toegelaten worden dan is dat ook geen probleem voor mij, maar een "neen" heb je en een "ja" kan je misschien nog krijgen, dus vragen kan geen kwaad natuurlijk :)

Status
Not open for further replies.
Back