SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
zandvoort ... humm dat vraagt om een 2fast blok icm met een 24mm en elf 124 hahaha

vet hoor ... ik ben ook zeker van de partij voor zandvoort :D

zandvoort ... humm dat vraagt om een 2fast blok icm met een 24mm en elf 124 hahaha

vet hoor ... ik ben ook zeker van de partij voor zandvoort :D

mja , als we het over gekke creaties hebben ;)

verzekeringstecnisch lijkt mij het dat dan alles binnen de regelementen moet blijven..

Word verplaatst ivm speed&gein sbo sprint op zandvoort. Speed&gein is verhuist van walibi 17-18-19 april naar zandvoort 24-25-26 april.

Word of weekend van 1 mei of weekend van 18-19 april.

Kenny/Inne zal hier binnenkort meer duidelijkheid overgeven.

Weet er iemand of je op een sp 98 met nieuw type blok een 2000 voorvelg en 98 achtervelg kan gebruiken? ivm het uitlijnen?

zolang er een 98 sub opzit kan je achter een 98velg gebruiken. (anders staan je velgen uit het lood)

en voor kan je elke velg plaatsen die je wil.

Ik heb je blokje hier op de plank liggen en dat is in princiepe bijna klaar! De rest is aan jou :*:X

Kijk is aan, goede zaak! op naar wederom een succesvol seizoen DaMol-tuning :D

Ik weet wel weer precies hoe dat gaat :D
Er staat volgend seizoen gewoon weer een halve gare brommer klaar. Die overigens wel knalt :p

haha, niet zo oneerbiedig hé ;)

Bevestiging dat SBO rijders een aantal demo's kunnen rijden tijdens dit weekend op het volledige circuit. Invulling in het tijdschema wordt over twee weken bekend gemaakt, maar ligt er ook vooral aan wat JULLIE willen van zo'n demo !

Wel gaaf!
Ik ben alleen bang dat je met de scoot bijna overal volgas kan.
Wellicht een idee om een soort parcourtje uit te zetten?

Ja, zal sowieso verplaatst moeten worden

Mijn voorkeur is sowieso een weekje naar achteren ;)

Gewicht maakt niet zoveel uit, kom toch nog een klein beetje tekort.
Gebruik de 2000 velg waarschijnlijk gewoon voor de regenbanden.

Dat gewicht zit dan wel precies op de meest beroerde plek.
Namelijk onafgeveerd en draaiend...
Maar goed, als je in de regen toch alleen btje aan het cruisen bent boeit 't niet zo denks.

Ik zou ook liever gewicht ergens anders plakken dan aan draaiende,verende delen.

Aan die 70 kilo kom je toch wel of je moet of aantal dingen drastisch lichter maken.

Ja die zijn helemaal zwaar, en de band krijgt een veel minder mooie bolling in vergelijking met een 98 velg.

Status
Not open for further replies.
Back