SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
Bevestiging dat SBO rijders een aantal demo's kunnen rijden tijdens dit weekend op het volledige circuit. Invulling in het tijdschema wordt over twee weken bekend gemaakt, maar ligt er ook vooral aan wat JULLIE willen van zo'n demo !

staat het daarmee ook vast dat het eerste weekend op N-W opgeschoven wordt? Zou ik namelijk wel kunnen waarderen, kan ik gewoon naar wk SBK in assen ipv de eerste wedstrijd te moeten missen*D

Bevestiging dat SBO rijders een aantal demo's kunnen rijden tijdens dit weekend op het volledige circuit. Invulling in het tijdschema wordt over twee weken bekend gemaakt, maar ligt er ook vooral aan wat JULLIE willen van zo'n demo !

kortom ,ALLEEN SBO rijders?

(ik hou van zeer duidelijk ja of nee om geen misverstanden te krijgen)

Top dat het alleen SBO is.

Verders niks persoonlijks Rob, maar straks krijg je de meest rare creaties die het circuit op willen..

Top dat het alleen SBO is.

Verders niks persoonlijks Rob, maar straks krijg je de meest rare creaties die het circuit op willen..

ik rij gewoon af en toe op daglicentie bij de sbo he!!
Dus geen gekke creatie's.

Omdat ik een huis heb gekocht wordt het even alle dubbeltjes omdraaien, vandaar ook niet ingeschreven. Maar rij daarom op daglicentie. Ander als ik het huis niet had was ik dit jaar weer fulltime gaan rijden.

Ik meen van niet...maar pin me er niet op vast :p

Leuk dat van Speed&Gein, jammer dat ik dan nog niet terug ben!
Hier is wel een unicum gebeurt. M'n scooter hoeft alleen nog op de bank, dan staat het hok alweer klaar. Vandaag weer voor t eerst aangetrapt, krijg er meteen zin in.

ik rij gewoon af en toe op daglicentie bij de sbo he!!
Dus geen gekke creatie's.

Omdat ik een huis heb gekocht wordt het even alle dubbeltjes omdraaien, vandaar ook niet ingeschreven. Maar rij daarom op daglicentie. Ander als ik het huis niet had was ik dit jaar weer fulltime gaan rijden.

en zo zit ik dus ook..

Status
Not open for further replies.
Back