SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
ziet er goed uit twan ;)
geen gezever dit jaar direct de gass erop:p

wat ik me nou afvroeg hoe zit het eigelijk met bandewissels ,gaat dit gemakelijk of is het voledig uitgesloten om een wissel te verichten tijdens een race
 
dan verlies je veel plekkies :p

bij een normale race kun je van te voren wel kiezen wat voor banden je gebruikt mits dit volgens regelement mag. (banden merk en type)

of het weer moet al zo erg slecht zijn dat de race voortijdig word beeindigd , en je zo nog snel kunt wisselen.
 
dan verlies je veel plekkies :p

bij een normale race kun je van te voren wel kiezen wat voor banden je gebruikt mits dit volgens regelement mag. (banden merk en type)

of het weer moet al zo erg slecht zijn dat de race voortijdig word beeindigd , en je zo nog snel kunt wisselen.

mja bij een endurance weet je maar nooit op 2uur tijd kan er veel gebeuren
 
Maakt toch geen zak uit of hij dat nou hier vraagt of op een race. Dit is het slapgeouwehoer topic en mag dus gevuld worden met vanalles.
 
Zo is het maar net :D
Ik denk dat je van 15-16pk tot wel 20pk moet denken alleen. Je berijkt de top/middenmoot/achterhoede niet alleen door je vermogen in orde te hebben, er komt ook een stukje stuurwerk aan te pas.
Namen noem ik niet, maar er rijden mensen achteraan met meer dan 20pk en er rijden mensen vooraan die de 20pk nog nooit gezien hebben.
En natuurlijk zul je om te winnen echt wel vermogen nodig hebben, maar zoals de Italianen hebben laten zien toen ze te gast waren is dat vermogen lang niet alles is.
 
Zo is het maar net :D
Ik denk dat je van 15-16pk tot wel 20pk moet denken alleen. Je berijkt de top/middenmoot/achterhoede niet alleen door je vermogen in orde te hebben, er komt ook een stukje stuurwerk aan te pas.
Namen noem ik niet, maar er rijden mensen achteraan met meer dan 20pk en er rijden mensen vooraan die de 20pk nog nooit gezien hebben.
En natuurlijk zul je om te winnen echt wel vermogen nodig hebben, maar zoals de Italianen hebben laten zien toen ze te gast waren is dat vermogen lang niet alles is.

Zo is het maar net. Maar met veel vermogen kom je wel al een eind :p.
 
pktjew of 18

hahahaha NO WAY! ... hoogste vermogen van een regl s6 racer zal rond de 20 liggen ... echter zitten de meeste die er serieus mee bezig zijn tussen de 18 en 20pk.


Zo is het maar net :D
Ik denk dat je van 15-16pk tot wel 20pk moet denken alleen. Je berijkt de top/middenmoot/achterhoede niet alleen door je vermogen in orde te hebben, er komt ook een stukje stuurwerk aan te pas.
Namen noem ik niet, maar er rijden mensen achteraan met meer dan 20pk en er rijden mensen vooraan die de 20pk nog nooit gezien hebben.
En natuurlijk zul je om te winnen echt wel vermogen nodig hebben, maar zoals de Italianen hebben laten zien toen ze te gast waren is dat vermogen lang niet alles is.


idd ... baantjes die wij rijden is het belangrijkst dat het ding als een pijl uit een boog een bocht uit kan accelereren. de rechte stukken zijn te kort om op een verschil van 2 a 3 pk TOPVERMOGEN! iemand puur op power zoek te rijden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top