SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
hahahaha NO WAY! ... hoogste vermogen van een regl s6 racer zal rond de 20 liggen ... echter zitten de meeste die er serieus mee bezig zijn tussen de 18 en 20pk.





idd ... baantjes die wij rijden is het belangrijkst dat het ding als een pijl uit een boog een bocht uit kan accelereren. de rechte stukken zijn te kort om op een verschil van 2 a 3 pk TOPVERMOGEN! iemand puur op power zoek te rijden.

Waarmee rijd de middenmoot dan herman..;)
 
Met 16.5-17 van vorig jaar kon ik goed meekomen. zie de 8ste plaatst op spa in de A groep.

Maar voor 2009 hoop ik toch wel 18-19 tehalen. Moet natuurlijk wel bruikbaar vermogen zijn.
 
ik meen toch echt dat Bart hier de sloot duiker was met z'n yamaha
Waar wanneer? Fris mijn geheugen op.
Ik moet zelf denken aan een circuitje tussen allemaal containers bedenkt met klinkers e.d. oftewel SOBW tijden. Daar is Pronk geloof ik ook nog de plomp ingegaan.

edit: en met de nieuwe layout van Staphorst heb ik ook nog weleens iemand een duik zien nemen!
 
Eerste jaar staphorst nieuwe stijl stonden die hoge bouwhekken nog niet voor sloot langs dat nieuwe stuk asfalt.
Ik weet niet meer wie het was, maar er schoof daar iemand in de sloot en toen stak er nog maar 1 handvat boven het water uit.
Gé was het niet, die lag toen net voor bij de overgang in de sloot, terwijl de scooter netjes stond geparkeerd tegen de strobalen. :p
En Dean schreef zijn scooter af in Arkel in de sloot.
 
onze kalender eindelijk online :)

2cmm1xt.jpg
 
Eerste jaar staphorst nieuwe stijl stonden die hoge bouwhekken nog niet voor sloot langs dat nieuwe stuk asfalt.
Ik weet niet meer wie het was, maar er schoof daar iemand in de sloot en toen stak er nog maar 1 handvat boven het water uit.
Gé was het niet, die lag toen net voor bij de overgang in de sloot, terwijl de scooter netjes stond geparkeerd tegen de strobalen. :p
En Dean schreef zijn scooter af in Arkel in de sloot.[/qu


34-1073666925.jpg

34-1073667431.jpg
 
Last edited:
Volgens mij had Bep van den Anker die scooter van DDL in die sloot geparkeerd. Dat was volgens mij ook zijn eerste kennismaking met een race scooter.

Mijn sloot onderzoek was op Brakel waar ik vrij hard rondging tot dat moment +pippi+ .
 
Natuurlijk ook aanwezig. 11-12-13 april.

Denk alleen wel dat ik de 10april er al zijn.

Los dagje trainen kost daar 28 euro afgelopen jaar.
 
Eerste jaar staphorst nieuwe stijl stonden die hoge bouwhekken nog niet voor sloot langs dat nieuwe stuk asfalt.
Ik weet niet meer wie het was, maar er schoof daar iemand in de sloot en toen stak er nog maar 1 handvat boven het water uit.
Gé was het niet, die lag toen net voor bij de overgang in de sloot, terwijl de scooter netjes stond geparkeerd tegen de strobalen. :p
En Dean schreef zijn scooter af in Arkel in de sloot.
En daar is de complete aanvulling op mijn gebrekkige geheugen! :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top