SBO races 08 - Slap geouwehoer topic

Status
Not open for further replies.
ik kan me nog een foto herinnere dat polini en malossi naast elkaar stonden, allebei de merken de scooters op een soort laadbak??? en allebei bandenwarmers erop :D

vond dat altijd wel een mooie foto om te zien
 
:rolleyes: u vraagt wij draaien

11.gif
 
Zie je er ook een keer profi uit he ;)


tja de gouden kaart van het thoms team in de s6 cup mag toch niet zonder bandenwarmers zitten


maar dat gasbrander/verfbrander idee vond ik wel heel creatief ... ga ik ook doen volgend jaar



als het er profi uitziet tenminste hahahahahaha
 
Team? Thoms is het eerste echte team waar ik in zit. De rest kon ik nou niet echt een "team" noemen. Maar van tuner is inderdaad zo. Dat had ook een reden. Ik moest iets gaan kiezen voor de toekomst wat blijvend was, en die keuze heb je niet snel gemaakt. In die periode dat ik verschillende tuners had, voelde ik me ook behoorlijk kut. Het was een beroerde periode waar ik echt zwaar van baalde.

Nu voel ik me bij Thoms helemaal op mijn plek. Op mijn plek, ik kan het zeer goed vinden met iedereen in het team. Ik heb heel erg veel lol met iedereen in het team wat bij mij op de eerste plaats staat.
En ik ben blij dat ik nu een plekje heb kunnen vinden in het scooterracen waar ik me echt thuisvoel.

Sorry als het bij jullie anders is overgekomen, dat was niet de bedoeling.
 
Last edited:
hahaha cunoh vrind niet zo happen

ik bedoelde niet zo zeer iets met de opmerking was een grap over het bandenwarmer verhaal. verder boeit het me geen reet hoe vaak je overstapt. moet wel eerlijk zeggen dat als ik in jou schoenen had gestaan ik 100 keer liever bij dave had gezeten dan bij thoms ... ongeacht een eventuele persoonlijke historie tussen jullie die me wederom geen reet boeit ;)

de opmerking was gewoon wat toegevoegde sarcasme/humor vanaf mijn kant ... ik neem aan dat de mensen van thoms niet van je verwachten dat je kampioen word ....
 
Herman is gewoon iemand waarmee je kan lachen. Elk race staat ie vroeg of laat langs de baan tegen zn scooter aan te trappen:+
 
Tho heeft 2 mensen die vooraan rijden, 2 mensen in het midden en 2 mensen die achteraan rijden..

Pronk & Jack voor.. Herman & ik achter.. De rest zit er gewoon tussenin ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top