SBO Races 08 - Slap geouwehoer topic #3

Status
Not open for further replies.
ik trap die runner wel voor ja af hoor twan ... rij ik eindelijk in een cup waar ik kampioen kan worden.

zolang er geen andere inschrijvingen komen op de 4takt cup :p hahaha
 
kom ik net thuis van m'n werk, hang m'n jas weg...... hmmm wel veel ruimte hier eigenlijk daar hing toch altijd iets..... shit m'n race pak, heel het huis door zocht nergens te vinden, de schuur in ook nergens te vinden. Er is wel laatst een keer ingebroken maar zouden ze...... nog een keer heel het huis door nog een keer de schuur in niets....... @#$%^&*^%$#$@#@#$% gejat.

Als er iemand een 2e hands Stage 6 pak tegen komt? Laat het me alsjeblieft weten?
Ze hebben natuurlijk niet alleen m'n pak meegenomen dus de gene die m'n pak heeft.....

Het is te herkennen aan de schaaf plekken op zo'n beetje elk deel. En een gat in het elastische deel in de rechter mouw
 
kan toch nooit een probleem zijn dat je s6 pak gejat is ... ding zit toch kut!

ik ben mn racelaarzen kwijt ... waren gelukkig al 4 jaar oud ... en mede vanwege wat monobike avontuurtjes geen reet meer van over dus kan me er niet druk om maken.
 
ik heb begrepen dat thoms ook al bezig is dus daar ga je weer herman weer geen champ


zou nog niet eens zo moeilijk moeten zijn ... gewoon zorgen dat ik die thoms dude er een keer af kets ... als ik dan verder elke race 2e word kunnen zie die 0 toch nooit meer recht trekken :p hahahaha

nee 4 takt is niet mijn ding ... ga lekker recreatief toeren op baantjes die vet zijn ... en alleen met goed weer!

maar is ff kijken waar ik terecht kom ... zoals ik mn scooter nu geplanned heb val ik niet binnen een cup bij de sbo ... ben benieuwd hoe het zit met die pro cup ... aangezien die cilinder toch pas in 2060 uitkomt zoals met alles van bij scooter attack. naja het zal allemaal wel ik ga mn laatste baap in mn 21ste levensjaar roken :D
 
zou nog niet eens zo moeilijk moeten zijn ... gewoon zorgen dat ik die thoms dude er een keer af kets ... als ik dan verder elke race 2e word kunnen zie die 0 toch nooit meer recht trekken :p hahahaha

nee 4 takt is niet mijn ding ... ga lekker recreatief toeren op baantjes die vet zijn ... en alleen met goed weer!

maar is ff kijken waar ik terecht kom ... zoals ik mn scooter nu geplanned heb val ik niet binnen een cup bij de sbo ... ben benieuwd hoe het zit met die pro cup ... aangezien die cilinder toch pas in 2060 uitkomt zoals met alles van bij scooter attack. naja het zal allemaal wel ik ga mn laatste baap in mn 21ste levensjaar roken :D


Dat is een slecht voornemen haman,
de enige keer dat je dit jaar A reed was in de regen ;)
Dus ga voor een full wet day.
 
Ouwe dibbes gefeliciteerd he!

Ik mis dat monobiken eigenlijk wel een btje, was altijd wel lekker raggen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top