SBO Race - Emmen - 27 April 2008

Hier mag de tijd ook wat sneller gaan. Eerst nog wel even wat trainen aangezien er nog geen meter is gemaakt op de weg. Kijken of er ook nog wat meer vermogen in zit anders moet ik wel heel hard gaan sturen :p Mja, dat is dan weer een goede stimulans.

Om alvast maar even te beginnen met de voorspellingen:

S6:

1. Pronk
2. Jack
3. Raymond Krowinkel

Daarnaast zijn er echt nog 10 anderen die op deze posities kunnen eindigen maar ik ga voor deze 3.

Open 70:

1. RvR
2. Jim
3. Caine
 
ik kan het in 10 minuten doen :*

klopt dat het thoms team (of iig die rode vrachtauto) laatst heeft getrained , kwam ze net tegen 2 minuten van Pottendijk af , dacht laat ik even kijken vanuit mijn werk , net gemist :p

Jeps die hebben getraind.
 
helaas wel ja ... had lievergezien dat ie het oude stuk er weer tussen gooit ... kunnen we daar niet een verzoek voor indienen oid
 
helaas wel ja ... had lievergezien dat ie het oude stuk er weer tussen gooit ... kunnen we daar niet een verzoek voor indienen oid

vroeger was alles beter :rolleyes:

dat is niet meer Herman , dus zet de oude baan gewoon uit je hoofd :p

theoretisch zou het btw wel kunnen omdat er nog wel asfalt ligt op de plekken van de oude baan.

ik vind het zo btw ook nog niet zo gek hoor als je er aan gewend bent.
 
Vind hem ook wel tof zo...vind die snelle bochten combo om het huisjes eigenlijk de vetste bocht van Emmen :)
 
Chikane is echt tof..... Vind vooral de korte bocht stoer voor de ingang van het park fermee stoer.. na die bocht altijd het voorwieltje omhoog, chikane door, blinde bocht om het huisje, paar keer gooien met de fiets, en dan volgas het recht end op -:-
 
Helemaal mee eens, ik vind de nieuwe lay-out ook beter.

Ook wat meer geschikt voor 70 cc vind ik zelf :)
Die bocht die er vroeger zat moest je bijna bij steppen.
 
mee eens... voor karts wel leuk, maar je machine blijft zo beter op snelheid...

Daarnaast zijn die stilstaande bochten funest.. daar worden de meeste fouten gemaakt.. de langzame stukken..
 
ik vind de laatste bocht voor het rechte stuk toch wel het beste. In de bocht al volgas zo ver mogelijk naar binnen hopen nog iemand in te halen met het uit komen van die bocht.
 
Vind de nieuwe lay-out ook beter. Al vond ik de lange linker bocht wel lekker van het oude stuk. Alleen dat korte rechter knikje sloeg nergens op. Veel te krap.
Het is nu vooral mooi om te zien bij de open70 hoe jim het korte knikje uitkomt en echt vol door die chicane knalt zonder daarbij beide wielen te gebruiken :D
 
Vind de nieuwe lay-out ook beter. Al vond ik de lange linker bocht wel lekker van het oude stuk. Alleen dat korte rechter knikje sloeg nergens op. Veel te krap.
Het is nu vooral mooi om te zien bij de open70 hoe jim het korte knikje uitkomt en echt vol door die chicane knalt zonder daarbij beide wielen te gebruiken :D

dat korte knikje zou je met een 70cc waarschijnlijk bij het omgooien weer naar links ook recht omhoog staan :p

ik heb wel met evo70 op het oude circuit gereden , eerste meters die ik maakte , je accelereert van bijna onderuit en moet m dan ook net weer omgooien , dan komt ie echt zomaar omhoog ;)

baan andersom rijden is ook wel maf :p
 
We krijgen ook nog een paar extra Duitse gastrijders.

Sowieso Torben Heinrich
019.jpg
 
Back
Top