SBO daddy's race - Kartbaan Emmen


tuurlijk hij heeft veel te vertellen over ons maar zelf moet die ook eens rijden+ralf+ en emmen is leuk stuur baantje dus ik geef hem 3 min en dan sta ik met me camera klaar om foto's te maken, omdat die dan denk wel in de banden ligt met de smoes: k*t dit is toch iets moeilijk dan ik dacht:eek: . maar we zien het van zelf allemaal wel:W
 
Zo ! Dat was ie dan... de daddy's race. Echt heerlijk om te zien en vooral ook de reacties langs de baan :W

Verslagje met foto's is verzonden naar Racesport.nl, dus komt vandaag nog wel online, samen met nog meer foto's.

Volgend jaar weer ?
 
me pa loopt te zeuren over en dikke hand van t vallen, aansteller, maar volgend jaar zeker weer, heb het gefilmd, ik moet nog navragen hoe ik dat digitaal krijg zodat ik het kan uploaden maar als het me lukt zal ik hem hier neer zetten
 
tuurlijk hij heeft veel te vertellen over ons maar zelf moet die ook eens rijden+ralf+ en emmen is leuk stuur baantje dus ik geef hem 3 min en dan sta ik met me camera klaar om foto's te maken, omdat die dan denk wel in de banden ligt met de smoes: k*t dit is toch iets moeilijk dan ik dacht:eek: . maar we zien het van zelf allemaal wel:W

hehe hij reed harder dan jouw:p
 
Oja...en sommige stage6 rijders rijden ook maar een halve seconde langzamer dan jou...dus volgende keer iets meer gas geven Twan. Je moet toch minstens een seconde sneller zijn met een open70 hok :*
 
volgens mij reed ik met mijn stage 6 scooter een 5e tijd in de open 70 vorig jaar ... dus ik begrijp je comentaar niet haha
en mijn open scooter loopt net zo hard als de scooter van scatman en van gerrit dus denk dat jullie wat meer gas moeten geven
en jij hebt mijn tijd van vorig jaar nog niet verbeterd
 
Last edited:
volgens mij reed ik met mijn stage 6 scooter een 5e tijd in de open 70 vorig jaar ... dus ik begrijp je comentaar niet haha
en mijn open scooter loopt net zo hard als de scooter van scatman en van gerrit dus denk dat jullie wat meer gas moeten geven
en jij hebt mijn tijd van vorig jaar nog niet verbeterd

Ik zeg ook niet dat ik sneller ben dan jij vorig jaar was, zeg alleen dat je dit jaar erg langzaam was ;) Trouwens...ik ben nog maar 2 tiende verwijdert van jouw tijd van vorig jaar, dus volgend jaar pak ik je *D

btw...neem je telefoon eens op :p
 
Back
Top