SBO daddy's race - Kartbaan Emmen

Razma

Well-Known Member
Onder het motto 'de beste stuurlui staan aan wal' gaan we eens lekker gek doen ...

... en ja, dit nemen we echt serieus !

Na de wedstrijddag van Emmen op 2 september is er een extra race. NIET voor rijders, maar wel voor de ouders van alle rijders ! Niet alleen daddy's natuurlijk, maar als er ook moedige moeders zijn, natuurlijk ook welkom !

Met een echte training en kwalificatie + één wedstrijd.

Wie van de vaders durft op de scooter of pitbike te stappen en te laten zien voor het publiek hoe een wedstrijd eens écht gereden moet worden ???

We kondigen dit al vroeg aan, omdat velen toch even bedenktijd nodig hebben O-)

Inschrijving 25 euro als symbolische bedrage, want dit bedrag is al inclusief verzekering en transponderhuur.

Aanmeldingen onder voorbehoud:
- Pa Caine Kentrop
- Pa David Lagendijk
- Pa Timmy van Donderen
- Pa Twan Nelissen
- Pa Rianne Klinkenberg
- Pa van Ballegooij (toch, ronnie?)
- Pa Caine Kentrop
- Pa Timmy van Donderen
- Pa Ricardo Brink
- Pa Ramon Wolf

... ik ben benieuwd !!!! Kom maar op !
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ws wel beau het is tenslotte een volwaardige race, ik denk dat ik me ouwe ook maar eens mijn pak laat passen
 
zal me pa is vragen of hij daar zin in heeft :D heb je toevallig nog een maatje 64 stage 6 pak over inne ;)
 
Heel vet idee :D


@ Dj zie mijn vader nog nie gaan op de sprint baan hij durfde nie eens op me
scooter toen die nog 45 ging :L :p
 
Kan ik niet meerijden met de 'Daddy's-race'? +ralf+

Ben dan wel geen Daddy maar wel ouder als sommige Daddy's..... :+
 
ik zie er hier al minstens 2 die het ook echt zien zitten :eek: toen ik de beginpost las dacht ik dat nooit iemand gek genoeg zou zijn :D mijn vader krijg je in ieder geval noooooit op m'n racescooter :p hij heeft me zien vallen in amay en hij had er genoeg van, wil zelfs niet meer komen kijken :D

wel een PRACHT idee dit :D
 
Back
Top