SBO daddy's race - Kartbaan Emmen

ik zie er hier al minstens 2 die het ook echt zien zitten :eek: toen ik de beginpost las dacht ik dat nooit iemand gek genoeg zou zijn :D mijn vader krijg je in ieder geval noooooit op m'n racescooter :p hij heeft me zien vallen in amay en hij had er genoeg van, wil zelfs niet meer komen kijken :D

wel een PRACHT idee dit :D


heb 2 maanden geleden mijn knie verbrijzeld met een training en toch wil mijn pa het proberen..
 
said z'n gas blijft niet hangen in de eerste instantie... is gewoon goed ;):p haha
volgend jaar monteer ik jou gashendel wel johan,in zo'n situatie zou ik het ook niet meer zelf durven :p

maare ontopic: wil jan (vader van twan) wel zien rijden :D lijkt me een vet gezicht al die ouwe op de scooters
 
ik wil Jan de vader van Rik van Rijssen wel eens zien rijden, die is er altijd staat altijd Rik aan te moedigen maar ik heb geen idee wat hij er zelf van kan.
En zo zijn er wel meer vaders die altijd staan te kijken de pa van Caine van David van Mark komt ook wel eens geloof ik, ik zit te denken om m'n moeder de baan op te sturen.
btw Gé is vader geworden, een mooi excuus om weer eens op de brommer te stappen :p
 
Jan van Rijssen heeft volgens mij al eens mee gedaan aan een daddies race bij de sobw.
Kees Kentrop heeft zelf geraced. :)
Marks pa zie ik niet snel op de brommert stappen en mijn eigen pa ook niet. :p
 
ik wil Jan de vader van Rik van Rijssen wel eens zien rijden, die is er altijd staat altijd Rik aan te moedigen maar ik heb geen idee wat hij er zelf van kan.
En zo zijn er wel meer vaders die altijd staan te kijken de pa van Caine van David van Mark komt ook wel eens geloof ik, ik zit te denken om m'n moeder de baan op te sturen.
btw Gé is vader geworden, een mooi excuus om weer eens op de brommer te stappen :p

mwah... laten we dat maar niet doen, daarbij ben ik zelf nieteens meer sbo licentiehouder.... :p

mark..
 
Mijn (rianne) vader doet mee, als hij geen andere verplichtingen heeft (zoals familiebezoekjes) Moet alleen een kilootje of 12 lood uit de scooter halen aangezien hij zo'n 100 kilo weegt. Heeft zelf een pak en laarzen.
 
mij pa wou super graag meedoen maar hij moet naar ibiza voor zijn werk
dus maar hij probeert zijn ticket te veranderen zodat die toch mee wil gaan
dus ik en dempster hopen dat die gaat blazen want heeft altijd een grote mond:p

groetjes mitchell
 
hahaha nou ik heb het er effe over gehad met die ouwe.
maare hij wil nu al effe trainen zodat hij het effe kan laten zien hoe het moet hahahahahaah.
mij pa is zekers van de party haha lol
 
hee kenny mijn pa ligt te zeure dat hij niet in het rijtje staat ....

hij ligt hier te roepe dat hij alle SBO rijders stront rijd en dat hij hun wel eens laat zien wie hier kan rijden whahahaha (ik geef m 2 minuten en die ligt in de banden)
 
Aangezien ik ongeveer 2 jaar bij dimer thuis heb gewoond. Mag zijn pa vast wel rijden in plaats van mij pa. Want die zit in ibiza.
 
Moeten we wel ff kijken hoe het met z'n rug staat... Op het moment is het niet zo best, hij is de hele dag high van de pillen :)
 
Back
Top