SBO Race - Emmen - 27 April 2008

prachtige save was dat , en inderdaad zo ahd ie het niet gehaald, ik heb heel hetzelfde gehad in emmen, mar ik lag wel aan de graskant erdoor, en ik steunde op het wegdek. Luister ik vindt gewoon dat echt vna je machiene hangen en vol met de knie op het wegdek tijdsverlies is, teveel energie vergt en ook wat afremt .. die tip kreeg ik van mijn pa die jaren BK club met heeft gereden, en ik heb daar extra opgelet in emmen en moet zeggen, ik kon de race makkelijker uithouden ... maar goed ieder zijn eigen stijl .


maar wat voor een tijd reed jij met je pitbike zonder knieen aan de grond en zonder forceren geloof mij dat ik de knie aan grond heb en dat het dus echt niet afremt alleen dat er minder druk op mn banden kom te staan en ik zelf een beetje op mn knie leun, nu kan ik dus niet zeggen dat ik pronk jacky en sarik niet bij kan houden, die doen ong hetzelfde....en de tijden van de stage6 zijn sneller dan de pitbike
 
nauwelijks met de knie aan de grond , eigenlijk zoals ik hele het weekend heb gereden, 49 en xx (kwalifacatie alps staan niet op mylaps?)
 
Last edited:
Zullen we de "knie aan de grond" discussie nu maar stoppen?

Wat mij betreft mag er een topic voor geopend worden om er over te discuceren.


Ontopic maar weer!
 
uhuh dat bedoelde ik ... kon de moeite niet nemen om de foto's te bekijken zo ... :p

zie wel echt VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL s6 racers . moet een vet seizoen worden dus :D
 
naja mij dr bij in lely zitten we op 40 ... goeie zaken voor de sbo :D

hahaha. jezus verveel me te hard hier ... is hier nu 11.38 vlucht begint met boarden om 15.00

weet echt NIKS meer te doen ... denk maar ff proberen pokerstars te downloaden hier :p hahaha
 
Back
Top