24 Juni SBO race Emmen

wie is die nummer 17 in de open70 ? op die mallejossie scooter? volgens mij niet desnelstekok..
 
8.jpg

"Leuk momentje" ziet er best link uit zo.

sboemmen020.JPG


en als je deze bekijkt zit ze helm ook nog op half 7 ....
 
ik vind emmen nu definitief een kutbaan

scooter liep kut. ik ruk mn carter kap er af vind een vsnaar die nog op de ark van noach heeft gezeten, ter dikte van een schoenveter ong.

naja toen vanwege mn toerengebrek lichtere rollen er in geknald met de zelfde snaar aangezien ik geen reserve bij me had. dat was ook nutteloos want won slechts 2 a 300 toeren van de verloren 1500+

daarna een gebruikt snaartje van cuno dr in gegooid met de zelfde rollen. toen liep het al beter maar nog steeds niet boven de 12700.

vanwege wat irritaties op het rechte stuk maar safe gereden de eerste manche. zeker na dat ik albert al op een ronde had gezet en het voor mij duidelijk werd dat ik voor spek en bonen mee deed

2e manche en ietwat beter lopende scooter maar nog steeds niks om over naar huis te schrijven. een gerrit hol die me voorbij giert alsof ik stil stond. dat was eigenlijk het enige noemenswaardige van de hele race ... heb heel hard gevochten in het stuur stukje van emmen maar was niet zo snel dat ik mn verlies nog goed kon sturen.

ag iig weer veel geleerd kwa lijnen rijden enzo. ook kwa afstelling, heb eigenlijk de luxe gehad van een racer die altijd hard loopt ... ag het kan niet altijd feest zijn komt voor lelystad zeker goed :D

heb er nu al zin in
 
Het geluk zat me wederom niet mee. Na een dag waarbij alles goed ging, het weer was super tegen de verwachting in en de scooter liep redelijk zodat ik een 3e tijd getraind had. Na een erg goede start (met een zwakke 1ste bocht :p) heb ik vrijwel de hele race op p3 gelegen tot aan 4 rondes voor het einde. De scooter wou niet meer...m'n naaldlager kapot en een zuiger die op de drijfstang gesmolten zit. Mijn dag was dus over.

Nu maar weer veel sleutelen en hopen dat het geluk me een keer goed gezind is op m'n bijna thuis baantje Lelystad. Ik ben super gemotiveerd om daar nou eindelijk eens een goed resultaat te halen over de hele dag....samen met Pronkie :*
 
Supermooie foto's Ralf...in vergelijking met vorig jaar ben je volgens mij ernstig vooruit gegaan. Mijn complimenten!
 
emmen

tja emmen ik vond het echt een toffe baan, maar geen goed resultaat gehaald helaas. te vaak gevallen.

Zaterdag ging mijn scooter als een zonnetje en kon ik jack goed bij houden en zo doende goede lijnen rijden.Dus vol goede moet aan zondag begonnen. Ik tijdens de training 5 rondjes gereden scooter liep goed dus ik dacht dat gaat goed komen. training 10e tijd dus ik dacht dit wordt mijn dag helaas kwali 16 de kut dus maar wel voor haman. tijdens de 1e race scooter liep voor geen meter dus moest ik het goed maken met sturen dus viel ik en was mijn remhendel kapot balen dus. 2e race remhendel gemaakt kleinere sproeier en maar weer knallen 1e ronde op mijn bek en zodoende achteraan er alles aan gedaan om haman in te halen nog gelukt maar mijn scooter liep weer niet goed. Maarja volgende race beter en dan top 10 hahahah

tot in lelystad
 
herman!! sommige mensen zoals ik pronk etc hebben echt wel reserve nieuwe snaartjes bij dus ja als je te lui bent om langs te lopen :p dan moet je niet zeuren dat je geen reserve snaar bij hebt. Maar zoals ik al las heb je een gebruikte van cuno kunnen lenen :)
 
Supermooie foto's Ralf...in vergelijking met vorig jaar ben je volgens mij ernstig vooruit gegaan. Mijn complimenten!

Mee eens:)

Het is btw echt geen gezicht meer met dit pak en de helm :D
Mja, kan m'n geld beter in de scooter stoppen denk ik zo...
 
Mee eens:)

Het is btw echt geen gezicht meer met dit pak en de helm :D
Mja, kan m'n geld beter in de scooter stoppen denk ik zo...


waar heb je een pak en helm voor nodig als je ook zonder het circuit op kan :p

de gezichten van bart en "andere gast waarvan ik de naam ff kwijt ben" : :eek:

mark :)
 
was wel ff gave actie mark :W

lekker stukkie op circuit rijden met je spijkerbroekie en vest :p

enne rooie ralf, volgende keer ff zonnebrandcreme mee he voor de zekerheid ;)
 
Back
Top