11 juni SBO Race Lelystad

Advertisement - register to remove this

ik wel :W :p


hehehehe heb alleen een slaap-achterstand van gister meer niet :p

Verder hoop ik voor de rijders... en voor mezelf :rolleyes: dat het toch iets beter weer is op lelystad dan de 1e race :p
 
eindelijk is een keer niet zo achterlijk veel te doen ... proberen op een of andere manier geld te fixen voor fatsoenlijke vering

... eeeh ... ja en dan de vering monteren, dan benk klaar.
 
haman said:
eindelijk is een keer niet zo achterlijk veel te doen ... proberen op een of andere manier geld te fixen voor fatsoenlijke vering

... eeeh ... ja en dan de vering monteren, dan benk klaar.

Beter eerst die 2.8 bar uit je band halen :D
 
Hij was al druk bezig.. van 3.0 op de bank, naar 2.8. :p. Hij is al onderweg... nu nog 1 bar eruit, en je zit in de goeie richting ;)
 
Sander said:
Hij was al druk bezig.. van 3.0 op de bank, naar 2.8. :p. Hij is al onderweg... nu nog 1 bar eruit, en je zit in de goeie richting ;)

idd de eerste manche gewoon rustig met 3 bar in mn achterband gereden ... ach et zal me wat

moet zelfs heel eerlijk zeggen dat ik em in de laatste manche met 1,8/1,8 nog et minst lekker vond liggen in de bochten ... maja boeiend ... kheb weer lol gehad
 
haman said:
idd de eerste manche gewoon rustig met 3 bar in mn achterband gereden ... ach et zal me wat

moet zelfs heel eerlijk zeggen dat ik em in de laatste manche met 1,8/1,8 nog et minst lekker vond liggen in de bochten ... maja boeiend ... kheb weer lol gehad
zo ken ik er nog een die met 4,5 bar over emmen knorde :rolleyes:
 
Op lelystad mag niet getraind worden met scooters,, alleen tijdens de wedstrijd dag. Ik ben er uiteraard weer bij met mn fotograaf :W
 
Back
Top