SBO Race - Emmen - 27 April 2008

Paulus

#19
Op naar de volgende wedstrijd dan maar.

Pottendijk Kartingcircuit - Emmer-comparscuum

emmen_grondfoto.jpg


Circuitinfo en fotos hier

www.pottendijk.nl


Wat zijn de (weers)voorspellingen?
Heeft iedereen nu wel z'n spullen optijd af voor de eerste race?
Zijn er nog veranderingen in de baan dit jaar?
(meen dat vorig jaar of het jaar daarvoor de baan spontaan veranderd was in half quad terrein/half circuit)
 
Advertisement - register to remove this

wel weer een tering eind rijden. Hopelijk is de baan idd niet veranderd :)
Ik ben er donderdag nog geweest. :rolleyes: Ik had met de race in 2007 daar in het dorp te hard gereden en moest donderdag voorkomen in emmen, was erg gezellig. |( Ik heb ze maar niet verteld waarom ik in emmen was en dat ik dit jaar weer kom :D
 
Gehehe moet je ook niet doen ;)

Zijn er al mensen weze trainen op Emmen toevallig? Misschien dat die wat meer kunne vertelle over de baan :p
 
Ik ben er donderdag nog geweest. :rolleyes: Ik had met de race in 2007 daar in het dorp te hard gereden en moest donderdag voorkomen in emmen, was erg gezellig. |( Ik heb ze maar niet verteld waarom ik in emmen was en dat ik dit jaar weer kom :D

kantongerecht daar?

ben ik ook al eens geweest om hetzelfde :*

gaan er zaterdag ook nog mensen trainen?
 
idd melf kantongerecht 3 uur reizen voor een praatje van een kwartier.

maar ik meen dat het Thoms team er laatst is wezen trainen...
 
Ik wil zaterdag ook wel gaan trainen. Even kijken of ik gerrit en twan ook zo gek kan krijgen. Nu maar hopen dat het weer goed is. ps heb er laatst ook getraind. Volgens mij is er niks veranderd. gr
 
Ik denk dat er meerdere mensen willen trainen..

Misschien een idee om een datum af te spreken, waarop er meerdere willen gaan trainen... als we dan bellen naar het circuit, kunnen we misschien regelen dat er minder mensen om ons heen rijden, of dat we in blokken kunnen rijden. (net als a'dam)
 
Ik ben er laatst wezen trainen. En zo ver ik hoorde was er niks aan de baan veranderd ten op zichte van vlede jaar.
 
Ik denk dat er meerdere mensen willen trainen..

Misschien een idee om een datum af te spreken, waarop er meerdere willen gaan trainen... als we dan bellen naar het circuit, kunnen we misschien regelen dat er minder mensen om ons heen rijden, of dat we in blokken kunnen rijden. (net als a'dam)

precies..wil ook wel trainen voor de eerste race :D
 
Hoi Jongens,

Ik heb even een vraagje voor als jullie gaan trainen(Mischien dit weekend?)
Mogen de pitbike jongens ook komen trainen als jullie daar zijn?? Of moet je dan ook een bepaald aantal pitbiker's hebben? Ja zoveel weet ik er nog niet van dus ik dacht vraag het even aan de rijders hiero:D

Wil wel graag voor de wedstrijd trainen maar weet niet hoe of dat bij emmen in ze werking gaat.

Dus ik hoor het graag

Bedankt,

Gr Melvin
 
Ik heb even een vraagje voor als jullie gaan trainen(Mischien dit weekend?)
Mogen de pitbike jongens ook komen trainen als jullie daar zijn??

Waarom niet?

Hoe meer mensen, hoe minder karts :winner: ...

Misschien handig hier even een topic over te openen?? nu bevuilen we het emmen topic van de reeees
 
Heb even geinformeerd voor jullie wat betreft trainen op circuit pottendijk (Emmen).

4 en 5 april is sowiezo al gereserveerd voor de sbo, daarvoor waren er nog maar 2 mogelijkheden !!

Namelijk dinsdag 1 en donderdag 3 april !!!

Mocht er wel animo voor zijn moet 1 van jullie even contact opnemen wat betreft het aantal rijders, en dan zal de baaneigenaar kijken wat er te regelen valt m.b.t karts ed.

Hoop dat jullie wat aan deze info hebben !
 
Heb even geinformeerd voor jullie wat betreft trainen op circuit pottendijk (Emmen).

4 en 5 april is sowiezo al gereserveerd voor de sbo, daarvoor waren er nog maar 2 mogelijkheden !!

Namelijk dinsdag 1 en donderdag 3 april !!!

Mocht er wel animo voor zijn moet 1 van jullie even contact opnemen wat betreft het aantal rijders, en dan zal de baaneigenaar kijken wat er te regelen valt m.b.t karts ed.

Hoop dat jullie wat aan deze info hebben !



SOBW bedoel je?
 
idd melf kantongerecht 3 uur reizen voor een praatje van een kwartier.

maar ik meen dat het Thoms team er laatst is wezen trainen...

ik kan het in 10 minuten doen :*

klopt dat het thoms team (of iig die rode vrachtauto) laatst heeft getrained , kwam ze net tegen 2 minuten van Pottendijk af , dacht laat ik even kijken vanuit mijn werk , net gemist :p
 
Hopelijk gaan die 4 weken snel voorbij, echt superzin om te vlammen! Nu 4 weken de tijd om de puntjes op de i te zetten, dus dat gaat helemaal goed komen! Ben benieuwd hoe hard het dit jaar allemaal gaat in de s6 cup qua vermogen/snelheid...en natuurlijk ook sturen :)
 
Back
Top