SBO Race 6 September Emmen

Plus de mooie koelingsgaten in de voorkap. Het ding was de eerste race zó vet he...mja die knuppels gaan dan weer zagen :*

Mooi he zo een Jog...:D Jammer van de koelgaten idd...tsja als ik moet gaan sleutelen gaat het al gauw mis :p

Maargoed...enigste voordeel is dat ik zaterdag mijn hand niet heb gebroken en er in Spa gewoon bij ben :D

kusjes voor de lieve reacties :p
 
daar heb ik btw ook nog wel wat van :*

ik dacht in de eerste instantie dat Piet aan het grasmaaien was zonder demper op zijn grasmachine , maar het waren pitbike 8P

ook maar ff wat van geschoten dus..

heb overigens ook nog een stuk meer foto's van de scooters, die post ik binnenkort wel in reeksen.
 
o.k.

jack :

jack1.jpg

jack2.jpg

jack3.jpg


koots :

koots2.jpg

koots1.jpg


GP :

gp2.jpg

gp1.jpg


en david :

david2.jpg

david1.jpg
 
Jij was dus degene die zo verdedigend rijd, en waar ik moeilijk voorbij kwam :p

Als jullie met zoveel snelheid meer het rechte stuk op gaan moeten jullie niet zo vroeg gaan remmen aan het einde. Dat is zonde van je tijd. Ik heb lekker gereden, het was al meer dan een jaar geleden met het blok van vorig jaar. Zo dikke 2.5 pk minder dan waar remon mee rond rijd. Ik kreeg ook pas het einde van de race de smaak een beetje te pakken. Denk dat ik op spa ook weer ga rijden om het gevoel weer te krijgen. En dan volgend jaar bouw ik wel weer wat nieuws op.
 
Back
Top