17 september sbo race amsterdam

Pronk said:
Zal ik jou eens wat vertellen over jouw moeder?!? 8)

Ik zat al op zo'n opmerking te wachten :p

@Robinho: Mooi, dan weet ik nu tegen wie ik het heb, wel zo handig...Jij ging trouwens ook behoorlijk hard rond voor iemand zonder al teveel ervaring!!!
 
Mol said:
Die Eddy :p Helemaal los, ik baal er best van dat ik het gemist heb dat jij aan het knallen was... :*

En terecht! Je had vast niet kunnen geloven dat ik het was die achter die (overigens übervette shark)helm schuil ging....maar mijn wapperende bosje vlas was het bewijs dat ik het wel degelijk was! 8)
 
Eddy666 said:
En terecht! Je had vast niet kunnen geloven dat ik het was die achter die (overigens übervette shark)helm schuil ging....maar mijn wapperende bosje vlas was het bewijs dat ik het wel degelijk was! 8)
Ik heb je ook niet zien rijden en vallen... :X :rolleyes:
 
Jasper V said:
Ik heb je ook niet zien rijden en vallen... :X :rolleyes:

En toch heb ik allebei wel degelijk gedaan! Scheen is er nog beurs van :) Maar jasper, speciaal voor jou staan er op het endurance topic foto's van mij in actie..
 
Het was zeker Eddy, aangezien hij persoonlijk mij een scooter met scheef stuur overgaf toen die van het circuit gereden kwam :p
 
Eddy666 said:
En toch heb ik allebei wel degelijk gedaan! Scheen is er nog beurs van :) Maar jasper, speciaal voor jou staan er op het endurance topic foto's van mij in actie..


Ben jij niet die gozerd met die lange zwarte haren die op de zip voor het eerste zat en bij arnoud nog wegging richting circuit dat ik je aansprak over een A'dam's plantsoen wat er in die binnnekap lag :)
 
Rene said:
Ben jij niet die gozerd met die lange zwarte haren die op de zip voor het eerste zat en bij arnoud nog wegging richting circuit dat ik je aansprak over een A'dam's plantsoen wat er in die binnnekap lag :)

Haha, jup, dat ben ik! Kan me jou niet meer voor de geest halen, maar die opmerking over dat amsterdamse plantsoen wat ik als aandenken van de baan had meegenomen herinner ik me nog wel :)

@EGT: Ja, vet he, gewoon Niels' stuur krom gecrashed! Meest lachwekkende was nog dat jij gewoon je rondjes knalde met scheef stuur en mierenneuker Niels na 1 rondje met scheef stuur gewoon de pits in kwam rijden om het stuur recht te zetten. Ik zweer het je, als hij dat niet gedaan had waren we 3e geworden! :D
 
Eddy666 said:
Haha, jup, dat ben ik! Kan me jou niet meer voor de geest halen, maar die opmerking over dat amsterdamse plantsoen wat ik als aandenken van de baan had meegenomen herinner ik me nog wel :)

@EGT: Ja, vet he, gewoon Niels' stuur krom gecrashed! Meest lachwekkende was nog dat jij gewoon je rondjes knalde met scheef stuur en mierenneuker Niels na 1 rondje met scheef stuur gewoon de pits in kwam rijden om het stuur recht te zetten. Ik zweer het je, als hij dat niet gedaan had waren we 3e geworden! :D

Ja voor de geest halen wie ik ben OMG :X, ik liep in een bruin shirt en kwam je nog aatal keren tegen ook bij het cafe.
Ik hoorde ook van je dat je nooit gereden had blablabla en dat het goed verliep
maar goed als ik je weer ziet spreek ik je meteen aan ;)
 
Rene said:
Ja voor de geest halen wie ik ben OMG :X, ik liep in een bruin shirt en kwam je nog aatal keren tegen ook bij het cafe.
Ik hoorde ook van je dat je nooit gereden had blablabla en dat het goed verliep
maar goed als ik je weer ziet spreek ik je meteen aan ;)

Ik weet het geloof ik alweer...lange gozer, bruine trui, kort haar...volgens mij weet ik het weer ja. Ach ja, soms moet dat oude brein van mij een beetje op gang geholpen worden :p
 
Back
Top