2 September Emmen/Pottendijk

IMG_6486.JPG


zit daar nou een poly voorkap op? Ik mis de knipperlichten.
 
Psies..

Die kappen zijn dichtgeplakt met poly etc.. Het is gewoon een originele kap. Echter vraag ik me af, waarom je het nu pas opvalt... ze rijden er al 3 jaar mee :X.

Wat betreft de plaatsing het lage gewicht: Denk dat dit altijd per rijder verschillend is..
 
Psies..

Die kappen zijn dichtgeplakt met poly etc.. Het is gewoon een originele kap. Echter vraag ik me af, waarom je het nu pas opvalt... ze rijden er al 3 jaar mee :X.

Wat betreft de plaatsing het lage gewicht: Denk dat dit altijd per rijder verschillend is..
het was me wel eerder opgevallen alleen toen zaten er die enorme stickers overheen dus dat zag je niet zo goed, en 3 jaar??? in de sobw bedoel je?
 
hahaha prachtig om te zien, ik lach me een breuk. Die mannen die normaal langs de kant staan en commentaar hebben over van alles en zelf zitten ze er op als een krant.
Nu vind ik het ook echt jammer dat ik dit heb moeten missen.
 
lijkt me wel ja ... kan ik ook wel begrijpen aangezien het nu al de 2e keer is dat jos caine er af rijd.

jos heeft de pech dat alle 2 de momenten precies op de foto staan en ik moet zeggen dat ik alle 2 de foto's er niet mooi uit vind zien. kan er verder niet over oordelen maar vind het vaag dat het nu al voor de 2e keer gebeurd dat verdiend caine niet het moet wel sportief blijven allemaal.
 
lijkt me wel ja ... kan ik ook wel begrijpen aangezien het nu al de 2e keer is dat jos caine er af rijd.

jos heeft de pech dat alle 2 de momenten precies op de foto staan en ik moet zeggen dat ik alle 2 de foto's er niet mooi uit vind zien. kan er verder niet over oordelen maar vind het vaag dat het nu al voor de 2e keer gebeurd dat verdiend caine niet het moet wel sportief blijven allemaal.


en 2 keer op dezelfde baan
 
nope toen was het Edwin, Jos was het op venray.

kortom Thoms rijders hebben Caine 3 finishes gekost en das kut.

Jos heeft gewoon geen respect voor zijn tegenstander, Wilco en Rik hebben in emmen wel 6 x de zelfde situatie gehad als Jos en Caine, alleen die gasten hebben respect voor elkaar en laten elkaar dus ook "leven". Integenstelling tot Jos die er bewust voor kiest om in te sturen en daarmee de tegenstander bewust uitschakeld.

Daarom was ik goed kwaad op Jos, ik hoop dat hij zijn rijstijl aanpast en zijn tegenstanders het respect geeft wat ze verdienen, Respect dat de andere rijders hem wel geven.

ik weet het er staat een beetje veel respect hierboven...........ehm sorry, :)
 
owh naja dan is het alsnog al de 2e keer (ik dacht namelijk ook aan het emmen incident) ... volgens mij is jim er op spa een keer afgeknald door jos ... vorig jaar 2e keer spa

zie nu ook dat dat laatste nulletje jos een plekje in de ranglijst heeft opgeleverd ...

vind het toch fraai dat er voor inhalen onder geel zwart word gevlagd en na meermaals dit soort acties er geen zwart hangt voor dit soort acties. moet gelijk afgestraft worden...
 
nope toen was het Edwin, Jos was het op venray.

kortom Thoms rijders hebben Caine 3 finishes gekost en das kut.

Jos heeft gewoon geen respect voor zijn tegenstander, Wilco en Rik hebben in emmen wel 6 x de zelfde situatie gehad als Jos en Caine, alleen die gasten hebben respect voor elkaar en laten elkaar dus ook "leven". Integenstelling tot Jos die er bewust voor kiest om in te sturen en daarmee de tegenstander bewust uitschakeld.

Daarom was ik goed kwaad op Jos, ik hoop dat hij zijn rijstijl aanpast en zijn tegenstanders het respect geeft wat ze verdienen, Respect dat de andere rijders hem wel geven.

ik weet het er staat een beetje veel respect hierboven...........ehm sorry, :)

Wat nou EDWIN??? Omdat Caine valt waar ik achter/naast rijd heb ik het gedaan???? Dacht het niet!!!! weet je wat onsportief is..... Kwaad op iemand af willen stormen! En de schuld bij iemand anders willen leggen!

Ik reed achter Jos en Caine toen de valpartij gebeurde. Caine wilde Jos aan de binnenkant eruit remmen maar voordat Caine er nog naast zat begon Jos al in te sturen en reed Caine tegen de achter zijde van de scooter van Jos aan. Weet dus ook niet wat Jos hier aan had moeten doen? Had die dan maar recht door moeten rijden om Caine er voorbij te laten gaan? Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan! En ik dacht dat we met zn alle sportief met elkaar kunnen praten over dingen die er gebeuren( en aan het gezicht van Caine te zien wou die niet even iets gaan zeggen). Maar om nou iemand op te wachten aan het einde van de race.....? Is dat nou sportief? Laten we het gewoon gezellig houden. Je weet dat je een keer kan vallen maar geef niet altijd gelijk een ander de schuld. Zo zou ik wel zo veel dingen op kunnen noemen van mensen die rare dingen doen.
 
Back
Top