2 September Emmen/Pottendijk

sboemmen018.JPG


voor de duidelijkheid :D
 
Edwin??.
het gaat om de eerste x emmen, jij zie zelf dat jij hem toem raakte toch??

Idd heb ik hem geraakt maar probeer jij zo`n actie is uit te voeren??? Volgens mij was Caine toen al lang uit balans en heb ik er niks mee te maken. Voor het zelfde geld had hij mij mee onderuit gereden, dat is racen. Je moet gewoon Ballen hebben......
 
het probleem is dat je het niet hard kan maken dat er opzet in het spel is.

ach een race ongelukje zal Jos zeggen, ga jij maar bewijzen dat hij het opzettelijk doet. maar wellicht krijgt het nog een staartje *D

Hoezo nog een staartje? Kunnen we nergens tegen volgens mij is dit al weer voorbij.... Sta niet stil bij het verleden dit kost tijd voor het heden
AMEN
 
Het gaat mij er om dat Jos mij iets het veel mensen met enige regelmaat een dikke nul bezorgt.

@ edwin als jij Caine was geweest afgelopen zondag had je waarschijnlijk het zelfde gereageerd, en jij zag ook dat ik hem tegen hield omdat hij helemaal over de rooie was.
anders waren er zeker ongelukken gebeurd.

kortom Thoms rijders hebben Caine 3 finishes gekost en das kut.
Hier bedoel je ook mij mee dus!!!

En hoezo zouden er ongelukken gaan gebeuren dan?
Volgens mij kan Caine beter op een vechtsport gaan dan.
Zijn we nu echt op een of andere kinder creche aan het racen...???
Jammer allemaal.
 
ik heb mijn recaties verwijderd omdat ik niet vindt dat ik hier op deze manier iets mee opschiet.

we verschillen duidelijk van inzicht.

ik hoop dat we in de toekomst allemaal elkaar lekker met het stuur aan de bovenzijde laten rijden.
 
De afgelopen motogp race gebeurde er precies hetzelfde in de 125 of 250 cc weet niet meer precies wie dat waren.. iemand probeerde er aan de binnekant voorbij maar tegelijkertijd stuurde de gene voor hem gewoon in..
wat moest ie doen? hem voorbij laten gaan? ze gingen allebij onderuit en gaven elkaar erna in de pitbox gewoon een hand.. thats racing!
 
Uitleg

Even uitleg situatie Emmen, want zoals zo met deze sfeer A'dam beginnen is niet best.

Eerdere val op Emmen (waar Edwin zogenaamd schuldig aan was :S): Niemand weet hoe het gebeurde en ook op foto's valt niks te zien en zelf weet ik het ook niet. Het was balen, maar ik geef zeker Edwin NIET de schuld. Dus problemen met Thoms Team en Edwin heb ik niet.

Situatie Jos:
- Op Venray was mijn eigen schuld, ik nam te veel risico en tja....dat is racen. Of hij het expres deed dat laat op het gas weet ik niet, maar ik vind het positiever om te denken dat het mijn eigen fout was. Dat vond ik ook een leuke race ondanks de val.

- Emmen-gate 2:
Al het hele seizoen battle ik op de baan met Jos en ik weet dat hij erg fanatiek rijdt en zeker niet bang is om een gat dicht te gooien. Soms vond ik het een beetje te erg, je moet je meerdere kunnen erkennen in een tegenstander.
Op Emmen wilde ik Jos een paar keer in de hairpin eruit remmen, maar hij gooide hem telkens dicht. Geen probleem want de scooters waren naast elkaar of hij zelfs nog iets voor.
Toen ik het nog eens probeerde lukte het wel en zette ik door, zover dat mijn kont ter hoogte van zijn voorwiel was.
De bedoeling was om van zijn lijn af te krijgen en ikzelf desnoods ook, vervolgens zat ik binnen dus zou ik voordeel hebben. Het was daarbij niet de bedoeling hem te raken overigens!
Toen ging het snel....en plots deed hij een actie die niet kon, hij sneed mij keihard af op een erg nare manier en tja...ik lag weer eens en hij reed vrolijk verder.

Op dat moment knapte er iets, want weer was ik sneller als hem, maar door oneerlijk rijgedrag was ik weer de dupe en had weer 0 punten. En aangezien Jos zijn rijstijl in mijn ogen niet echt (even woorden van Gé stelen) respectvol was wilde ik hem idd slaan. Het is nooit de bedoeling geweest om zo door het lint te gaan, dit is mij ook werkelijk nooit overkomen.
Maar zoals Edwin al meldde, toen ik naar Jos toeliep naar de race wilde ik niet praten. Blij toe dat Gé me stopte!

Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden aan Edwin, want ik vind dat hij onterecht wordt beschuldigd van de eerste val.
Alleen denk ik dat hij nooit goed kon zien hoe de situatie precies was eind rechte stuk...maar goed. En hij heeft het over een kindercrêche.....maar zijn berichten vind ik ook niet echt netjes :(

En aan het Thoms Team algemeen voor mijn gedrag naar Jos toe.

Jos en ik zullen denk ik nooit klikken,maar dat mag de pret op de baan en in het rennerskwartier hoop ik niet drukken.

C Y'all @ A'dam met een blok zonder gescheurde carters :p
 
Als iedereen reageert dan zal ik ook mijn verhaal vertellen:

Als eerste heb ik helemaal niks negatiefs tegen Caine, al strijden we wel om hetzelfde plekje. De eerste race op Emmen heb ik hem echt niet geraakt. Tijdens de race op Venray rijd hij tegen mijn achterwiel aan. De laatste race op Emmen laat hij zich 4x naast mij zien en zet zijn actie niet door. De vijfde keer zet hij wel door, daarbij zie ik dat hij naast me zit, ik besluit om nog iets later te remmen en stuur daarna gewoon in. Ik wordt daarbij op mijn uitlaat of achterwiel geraakt, waarna ik even uit evenwicht ben, Edwin en Jim ons voorbij kunnen steken en Caine valt. Is dit dan mijn schuld? Het blijkt dat hij toch nog deels achter me zat anders zou ik toch ook mee onderuit geschoven zijn? Ik remde alle rondes veel later op dat punt dan Caine, maar hij had meer vermogen waardoor hij telkens eind rechte stuk erg dichtbij kwam. Ik heb niet het gevoel dat ik hier iets aan had kunnen doen.

Tot Amsterdam.
 
nou als je nog een klein gaatje over hebt zou ik wel foto's willen zien van nummer 3 en 33.. als je die hebt.

maar zo als vorige x alle foto's online gooien... is dat nou een hoop werk? aanpassen enz.?

ik hoor het wel.

iig thx!!

kuz;-)
 
maar zo als vorige x alle foto's online gooien... is dat nou een hoop werk? aanpassen enz.?

alle foto's online gooien is niet zoveel werk, maar ik ben geen goedkope hoer ofzo, die ene keer was enkel om te laten zien wat voor werk het is om 'even' wat foto's van iemand te zoeken... :)
 
alle foto's online gooien is niet zoveel werk, maar ik ben geen goedkope hoer ofzo, die ene keer was enkel om te laten zien wat voor werk het is om 'even' wat foto's van iemand te zoeken... :)

nee dan snap ik het, val je niet aan, iig dat is niet me bedoeling, maar et viel me op dat er geen foto's waren van pitbikes ban die dag, vandaar dat ik het even vroeg.

maar goed zie maar even.

thx anyway;)
 
Back
Top