25 April SBO race te Berghem

dit weekend nog meer spul kapot gegaan. lang leve de pen 13 zuiger :)

stuk afgebroken aan het slotje en hele cilinder vol krassen nicasil ligt eruit
 
I know... verzendkosten, sealen, terugsturen, poetsen, & nieuwe zuiger kostte me toen 220 euro ofzo...

Moet ik wel zeggen dat die wand er nu RETESTRAK inzit, en lekker blijft lopen... (althans, dat deed hij vorig jaar :p)
 
I know... verzendkosten, sealen, terugsturen, poetsen, & nieuwe zuiger kostte me toen 220 euro ofzo...

Moet ik wel zeggen dat die wand er nu RETESTRAK inzit, en lekker blijft lopen... (althans, dat deed hij vorig jaar :p)



na het nicasilen ben ik toch een halve pk verloren ... voor de rest alles perfect in orde
 
Klopt..

Die wanden zijn zo ruw als de brandweer... Ik heb ook 5 wedstrijden met één zuiger willen rijden voordat ik weer in de buurt van mn oude vermoge zat.

Wat helpt is zelf de cilinder 2x honen, maarjah, dan zit je gelijk op een B-maatje :D
 
Klopt..

Die wanden zijn zo ruw als de brandweer... Ik heb ook 5 wedstrijden met één zuiger willen rijden voordat ik weer in de buurt van mn oude vermoge zat.

Wat helpt is zelf de cilinder 2x honen, maarjah, dan zit je gelijk op een B-maatje :D

Bij power seal kan je hem toch ook laten diamant honen?
 
Klopt, alleen is hun manier van honen niet zo precies. Ik heb hem op 0.03 laten sealen, en daarna 2x laten poetsen zodat de tolerantie op 0,05 zou komen... Loopt prima.
 
Back
Top