This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO 80cc Speed7t Peugeot Kamikaze sprintframe sjeezer

Rij jij Tommy er maar ff uit John G :+

Ben benieuwd naar je tijden volgend jaar, eerste Peugeot in de finale? :W

We zullen zien . Ik ga superspecial rijden, dus dat zal nog moeilijk worden . Maar ik ga proberen om alle sprints mee te rijden om toch wat punten mee te pakken :W

Wat was nu eigelijk je snelste tijd @ SBO'07?
Op R'dam bleef ik je voor, met die dikke zware bakfiets van mij

Ben erg benieuwd voor komend jaar, michel

Leuk ding. Ik heb er toch wel vertrouwen in dat het nog hard zal lopen @ peu.
Frame ziet er ook goed licht uit. Maar toch ook nog wel degelijk. Kvind het iig nog geen kamikaze

Gr Rik

Wat was nu eigelijk je snelste tijd @ SBO'07?
Op R'dam bleef ik je voor, met die dikke zware bakfiets van mij

Ben erg benieuwd voor komend jaar, michel

Tijd die ik zo weet is 8.42 met reactie. Maar heb zowat hele seizoen last gehad van een dipje onderin, maar had toen niet echt de zin / tijd / geld om dit uit te zoeken.

En Rotterdam scheelde ook maar weinig, daarin tegen was mijn kruiwagen net zo zwaar als die van jou

Neeee... de jouwe was 5 kilo lichter he
Ben benieuwd, aankomend seizoen zullen we de scooters weer eens naast elkaar meten :~

lekker topicje ... gewoon stug doorbouwen michel zolang jij er maar lol aan hebt.
En of je nou wel of niet net zo goed scoort als pia/mina... Ik zou liever tegen ieders verbazing 18pk met peugeot scoren als de zoveelste speed7T @ pia/mina zijn die weer eens over de 21/22 knalt.

Wat een gezeur in dit topic zeg
Leuk project, hoop dat je het voor jezelf allemaal een beetje rieel houd.

Als iedereen elkaar gewoon een beetje helpt, ipv elkaar af te lopen zeiken

altijd zorgen dat je boring groter is als je slag,

hoe kleiner de slag, hoe kleiner de gemiddelde zuigersnelheid en hoe hogere toerentallen hij aan kan

verder vind ik het wel een vet projectje, wat is eig gebeurt met de ICE of heb ik hier overheen gelezen ?

veel suc6

Want? Wat dacht je van een vierkante motor en van je koppel etc etc.

80cc kan je t best gewoon een 47.6mm boring + 44 of 45 slag (45 wordt kantjeboord maar bij bepaalde afwijkingen moet dat lukken) Alhoewel zit je bij een speed oid wel behoorlijk te schuiven met je timingen. Of je pakt een 50mm en std slag, vooralsnog is dat ook geen plug and play oplossing.

ojeeeej, en ik maar denken dat je niet met een 80cc aan de start zou kome te staan komend seizoen :+

Maar zo te zien ben je goed op weg :W

lekkere cilinder michel!

gelukkig heb je een goede inlaat systeem erbij (zou alleen een keihin zien te regelen)

volgend jaar ff samen sprinten he al rijd je me finaal eraf

ooi!

O-)
Rijd jij ook op de friese sprints? zo ja ik verheug me er al op om jouw eruit te rijden...:*

Hey John je weet niet tegen wie je praat geloof ik:*
Deze boys zijn Nl kampioen sprinten duss als je ze eruit wilt rijden is er voor jou nog een hele hoop werk aan de bakker+ralf+