SBO 80cc Speed7t Peugeot Kamikaze sprintframe sjeezer

verhaaltje

kerel, bouw gewoon dat hok van je op en schrijf je in voor SBO, dan zullen we weleens zien of je net zo goed bent als pia of mina;)

michel, waarom bouw je zelf geen aluminium frame om alles zo licht mogelijk te krijgen? ook zou ik er sowieso een andere voorvork inzetten. een zip/sonic ofzo.

veel succes

Geweldig die topic's van tegenwoordig :D!

Ik wens je in ieder geval wel suc6 met je peug. en ben benieuwd wat je eruit gaat halen!

nu snap ik wrm vele met deze HOBBY ermee stoppen. Mensen het is en blijft een hobby, plezier hebben blijft dus op nr1 staan. Als mensen uniek willen zijn met het bouwen van iets, laat ze dat toch doen dan. Waarom gaat iedereen er over zeiken. Gaan jullie ermee rijden ofzo, NEE!

Michel veel succes met je blok en komt vast allemaal goed, spreek je nog wel

nu snap ik wrm vele met deze HOBBY ermee stoppen. Mensen het is en blijft een hobby, plezier hebben blijft dus op nr1 staan. Als mensen uniek willen zijn met het bouwen van iets, laat ze dat toch doen dan. Waarom gaat iedereen er over zeiken. Gaan jullie ermee rijden ofzo, NEE!

Michel veel succes met je blok en komt vast allemaal goed, spreek je nog wel

Zit niet te zeiken... meningen mogen er geven worden...

En mijn mening is dat het nutteloos is... wel leuk dat hij het doet maar ik vind het nutteloos...

wat zeiken, ik vind dit geen mening geven zoals jij zegt. Heb je al gezien hoelang er dus echt wordt gezeken in zijn topic. En waarom, alleen omdat hij het op peug wil proberen.

Maargoed ik hou er wel over op, anders zijn we weer 3 pagina's verder.

niks is nutteloos tot dat het bewezen is,
dus nog ff afwachten, tot nu toe is er nog niet veel bewezen :P

Daar gaat het niet om...

Het gaat erom dat je er zoveel energie in moet steken om een lekkere score te krijgen... wat mij dus volkome nutteloos lijkt als er veel makkelijkere manieren zijn....

Maar zullen we er dan Alstublieft maar over op houden?

Het blijft toch een welles nietes verhaal

@ rider

Ik vind dat geen zeiken. mensen vragen zich af waarom hij al die moeite doet om een peusj blokje te pakken...

Ok dit gaat de verkeerde kant op. Dit word nou toch een ''welles / nietes'' strijd. Dus kap maar met deze discussie.

michel, waarom bouw je zelf geen aluminium frame om alles zo licht mogelijk te krijgen? ook zou ik er sowieso een andere voorvork inzetten. een zip/sonic ofzo.

veel succes

Persoonlijk vind ik een zelfbouw frame niks, dus ik kies er in 1e instantie niet voor. En ja, er komt een andere voorvork. Ik laat een alu voorvork maken. Wanneer is nog de vraag omdat mijn blokje voor gaat.

Heb Marco overigens al een pm gedaan over het aanpassen van wat spullen.

Ok dit gaat de verkeerde kant op. Dit word nou toch een ''welles / nietes'' strijd. Dus kap maar met deze discussie.

Persoonlijk vind ik een zelfbouw frame niks, dus ik kies er in 1e instantie niet voor. En ja, er komt een andere voorvork. Ik laat een alu voorvork maken. Wanneer is nog de vraag omdat mijn blokje voor gaat.

Heb Marco overigens al een pm gedaan over het aanpassen van wat spullen.

Klinkt goed.

Discussie wat mij betreft afgelopen :*

Ik vind het juist wel een creatief ding:) Wel leuk als je straks een hoop mina en pia mensen eruit rijdt. Succes!

@ John G, Jij gaat er toch ook met je 100 kilo op zitten, lijkt me toch ook een beetje nutteloos. Wordt je er als nog door iedereen uit gereden :*

Ik vind Peugeot ook niks, maar keek graag naar het Project van Aftershock en op meppel :) Vind het ook wel vet dat je zoveel moet aanpassen ipv. plug and play.

Daarom : VEEL SUCCES ! :W Hoop dat je al die grote praters er uit rijd :P hahaha.

Michel :* wordt een vet ding heb je mijn ex-phantom kopen een beetje met liefde behandeld ? :p

Die zin klopt niet helemaal, en snap hem ook niet helemaal :P

En daarnaast over gewicht, ik zal er alles aan doen om het zo licht mogelijk te houden maar ik weeg zelf met kleren pak weg 65 kilo. Dus als de sprinter een kilo meer weegt is ook geen ramp.

Ik vind het juist wel een creatief ding:) Wel leuk als je straks een hoop mina en pia mensen eruit rijdt. Succes!

@ John G, Jij gaat er toch ook met je 100 kilo op zitten, lijkt me toch ook een beetje nutteloos. Wordt je er als nog door iedereen uit gereden :*

Rijd jij ook op de friese sprints? zo ja ik verheug me er al op om jouw eruit te rijden...:*

Helaas zit er niet iemand op van 100 kilo....

Nog meer reacties via pm graag, aangezien dit project topic al genoeg verneukt is zie ik net:)

Die zin klopt niet helemaal, en snap hem ook niet helemaal :P

En daarnaast over gewicht, ik zal er alles aan doen om het zo licht mogelijk te houden maar ik weeg zelf met kleren pak weg 65 kilo. Dus als de sprinter een kilo meer weegt is ook geen ramp.

Haha, jij had de kappen van danny phantom toch gepolierd? Sorry voor mijn vage zin vast teveel breezah op :love:

Back