Waarom zou je iets opbouwen om je eerste verliezen weer te winnen. Om echt snel te gaan zul je ook met het beste begin (lees carter) moeten beginnen. Ik vind het vetter als je een 2fast met 28pk hebt dan een 86cc speed op peugeot waar je net 22 pk uit haalt.
Maargoed. dat is mijn puur op sprint/vermogen gerichte mening. Ik heb namelijk nog nooit een peugeot blok in de finale gezien
Het klopt dat het specialer is dan de rest. Maar waarom zou je dat persé willen?
Hoe dan ook, het is jouw ding, Jij mag het weten, succes!
Dus als je een pia of mina carter neemt ben je metteen een winnaar of je rijd tenmiste zeker weten in de top mee?
Zie dat anders genoeg pia en mina scooters dat niet doen.
En dat er nog nooit een peugeot bij de laaste 10 heeft gezeten komt doordat iedereen haast zo beperkt denkt als jou en bij voorbaat al weet te denken dat het met een peugeot niks word.
Zogenaamd vanwege de carters/inlaat.
Nou als pia en mina z,on top stand heeft qua cilinder en inlaat.
Waarom heeft een crossmotor dat dan niet?
En crossmotor blok heeft ook een staande cilinder met ongeveer dezelfde inlaat als een peugeot blok.
En met die blokken is toch echt niks mis.
Als er gewoon eens een goede tuner met veel middelen en geld en eens wat lef.
Zich vol op een peugeot zou storten zie ik hem rustig in de top 5 eindigen.
Of vergeten we de abt kymco sprinter.
Met een 70 pro raceje oude rondschuif carb en een koppeling die met een popnagel was vast gezet.
En die reed daar toch 7.1 of 7.2 mee.
Dus had je na kunnen gaan als daar top spul op gezeten had zoals een 2 fast mooie keihin vlakschuif en een normale hele koppeling.
Dan had ie makkelijk onder de 7 gekomen.
En dat met hetzelfde carter presiepe als peugeot.
Maar goed ik loop al jaren tegen het gelul aan dat peugeot niet snel zou wezen kom eens met argumenten ipv aleen maar van dat horen en zeggen reclame.
Er is namelijk gewoon geen echt min punt te noemen.
Enige punt is, is dat de massa het niet gebruikt.
Maar dat maakt het niet meteen slecht hoor.
De betamax en video2000 waren ook beter dan de vhs video recorder maar toch is vhs het uiteindelijk geworden.
En zo is het met een hoop dingen niet alles wat door de massa gebruikt word is ook meteen beter.
Maar goed dit gaat opzich offtopic dus als er iemand verder wil discuseren pm dan maar.