verhaaltje
nu snap ik wrm vele met deze HOBBY ermee stoppen. Mensen het is en blijft een hobby, plezier hebben blijft dus op nr1 staan. Als mensen uniek willen zijn met het bouwen van iets, laat ze dat toch doen dan. Waarom gaat iedereen er over zeiken. Gaan jullie ermee rijden ofzo, NEE!
Michel veel succes met je blok en komt vast allemaal goed, spreek je nog wel
niks is nutteloos tot dat het bewezen is,
dus nog ff afwachten, tot nu toe is er nog niet veel bewezen
michel, waarom bouw je zelf geen aluminium frame om alles zo licht mogelijk te krijgen? ook zou ik er sowieso een andere voorvork inzetten. een zip/sonic ofzo.
veel succes
Ok dit gaat de verkeerde kant op. Dit word nou toch een ''welles / nietes'' strijd. Dus kap maar met deze discussie.
Persoonlijk vind ik een zelfbouw frame niks, dus ik kies er in 1e instantie niet voor. En ja, er komt een andere voorvork. Ik laat een alu voorvork maken. Wanneer is nog de vraag omdat mijn blokje voor gaat.
Heb Marco overigens al een pm gedaan over het aanpassen van wat spullen.
Michel :* wordt een vet ding heb je mijn ex-phantom kopen een beetje met liefde behandeld ?
Ik vind het juist wel een creatief dingWel leuk als je straks een hoop mina en pia mensen eruit rijdt. Succes!
@ John G, Jij gaat er toch ook met je 100 kilo op zitten, lijkt me toch ook een beetje nutteloos. Wordt je er als nog door iedereen uit gereden :*
Rij jij Tommy er maar ff uit John G :+
Ben benieuwd naar je tijden volgend jaar, eerste Peugeot in de finale? :W
Die zin klopt niet helemaal, en snap hem ook niet helemaal
En daarnaast over gewicht, ik zal er alles aan doen om het zo licht mogelijk te houden maar ik weeg zelf met kleren pak weg 65 kilo. Dus als de sprinter een kilo meer weegt is ook geen ramp.