----------------- |
MHR VIPER PROJECT VERVOLG |------------
16.07.04
Genoeg geluld, TIJD VOOR EEN UPDATE.
Heb nu eindelijk een server waar ik m'n foto's kwijt kan en niet te vergeten m'n filmpjes.
Omdat ik de laatste tijd niet zo veel tijd had om te updaten zijn er intussen al weer aardig wat veranderingen geweest.
In het begin zag je dat ik m'n viper velgen aan t spuiten was. Dat was inderdaad niet mooi geworden. Ik heb ook besloten om het nieuw model velgen te kopen. Deze kon ik voor een klein prijsje ophalen:
(er komen wel nieuwe lagers in):
Aan de slag gegaan met verfafbijt.
Voor deze velgen komen 2 nieuwe Bridgestone ML50 bandjes. Moet ik nog bestellen. Zoals je misschien al eerder zag is dat ik een nieuw type voorvork heb. M'n oude type spatbord paste daarom niet dus ik vroeg aan degene waarvan ik die vlegen kocht of ie misschien nog een nieuw type spatbord had. Hij zo: 'ja die krijg je er wel bij' :W
Spatbord in de spuitplamuur, ik laat 'm toch maar wel bij een kameraad van me met de compressor spuiten.
Toen zag ik plotseling op marktplaats iemand die een Sr Max Biaggi (watergekoeld, horizontaal) aanbood voor een prijs waarvoor ik 'm niet kon laten staan: (misschien voor een nieuw project?
Nee hij gaat de deur weer uit
)
Omdat een kameraad van me de nieuwste 28 D-slide Keihin carb ging aanschaffen en dus hij niet wist wat ie met z'n 24 Mikuni vlakschuif (nooit gebruikt!) wilde ik 'm wel overnemen.
Die gasreactie is voor vertikaal nu echt ZIEK te noemen en de top is er ook behoorlijk op vooruit gegaan. Mar vooral trekt hij veel en veel beter door naar de top. Vergelijk de onderstaande filmjes maar eens (1 met 21mm en 1 met die Mik carb.)
Ik hoop deze week m'n BigValve-kit van polini binnen te krijgen. Ik rijd nu met die van malossi maar dat spruitstuk is ontzettend lang en het is een twee kleps VL9 membraan. Ze zeggen dat die 25mm bigvalve kit (4kleps btw) het stukken beter doet. Daar kom ik deze week waarschijnlijk nog wel achter.
Wat ik nog aan wil schaffen (op 't moment) is het volgende:
- Bridgestone ML50 voor en achter
- Malossi primaire vertanding (loopt op top nu aardig bagger door std. vetanding
- Big Valve kit (komt deze week)
- TNT stuurtje
- Killswitsch
- Binnenrotor
Maar nu eerst de beloofde filmpjes:
Met 24mm Mikuni F.S
Die filmpjes met 21 carb. kan ik zo niet vinden maar k zal ff zoeken.
Dat was het wel fftjes voor nu, en ow ja Viper zit nu op 10,5 @ 150mtr.
Met binnerotor zal dit veel lager komen te liggen en ook dankzij rechte vertanding.
Massjol, Lennart :w