harlinger ark
Wietse.
Hallo mede tuners
ik zal me ff voorstellen: ik ben Wietse, ben 16 jaar jong en kom uit Harlingen
op mijn 15e was ik al helemaal in to the scooters. mijn broer had een yamaha slider,
vond het altijd mooi als hij ermee bezig was.. dus toen ben ik ook maar voor een scooter gaan kijken. het werd een beta ark uit 2004 die ik 4 maanden voor me 16e aangeschaft heb:
allemaal leuk en aardig, ging geen dag voorbij dat k er niet mee bezig was. na me 16e verjaardag gelijk me certificaat gehaald, na een tijdje zag ie er toen zo uit:
3/4 maandjes zo rond gereden en toen gebeurde dit:
mooi kut dus.. scooter totaal los gereden..(niet mijn schuld) gelukkig alles vergoed gekregen.. en wat doe je dan.. kijken voor een andere ark
dit werd hem dus:
na een tijdje zo :
dit is dus nog steeds me straatvervoer, toen op een gegeven moment ben ik een keer mee geweest naar een scooter sprint. en dan begint het te kriebelen
en na lang denken heb ik besloten een project te starten.
het moest natuurlijk wel weer een ark worden
hier de setup waar ik mee wil gaan rijden: (met sterretje heb ik al)
mhr speed06 7t*
mhr rhq as*
mhr eprom*
yasuni c21 (gereserveerd)
mhr vl14 xsh max*
mhr pia recht spruitstuk + xsh wig
28 keihin
mhr overrange poulies*
mhr delta + wingbel
mhr 2005
mhr 13/44
speed06 7t blokje met rhq as overgenomen van een maat van mij, hier is 21pk mee gehaald (untuned speed)
mijn doel is dus, als het blokje helemaal opgebouwd is en draaid, de cilinder xsh max te laten tunen en meer dan 21pk te scoren.
hier het blokje:
overige onderdelen: foto komt
frame gekocht van Jeroen, beter bekend als 'beta green xtreme': foto komt
sr dd velgjes netjes zilver laten coaten: foto komt
ook al druk aan het polyesteren, plamuren en schuren: foto komt
zoals je kunt zien zijn de plannen dus om een speciale beta op te bouwen
zodra er meer te vertellen is, komt het erop
gr Wietse
ik zal me ff voorstellen: ik ben Wietse, ben 16 jaar jong en kom uit Harlingen
op mijn 15e was ik al helemaal in to the scooters. mijn broer had een yamaha slider,
vond het altijd mooi als hij ermee bezig was.. dus toen ben ik ook maar voor een scooter gaan kijken. het werd een beta ark uit 2004 die ik 4 maanden voor me 16e aangeschaft heb:
allemaal leuk en aardig, ging geen dag voorbij dat k er niet mee bezig was. na me 16e verjaardag gelijk me certificaat gehaald, na een tijdje zag ie er toen zo uit:
3/4 maandjes zo rond gereden en toen gebeurde dit:
mooi kut dus.. scooter totaal los gereden..(niet mijn schuld) gelukkig alles vergoed gekregen.. en wat doe je dan.. kijken voor een andere ark
dit werd hem dus:
na een tijdje zo :
dit is dus nog steeds me straatvervoer, toen op een gegeven moment ben ik een keer mee geweest naar een scooter sprint. en dan begint het te kriebelen
en na lang denken heb ik besloten een project te starten.
het moest natuurlijk wel weer een ark worden
hier de setup waar ik mee wil gaan rijden: (met sterretje heb ik al)
mhr speed06 7t*
mhr rhq as*
mhr eprom*
yasuni c21 (gereserveerd)
mhr vl14 xsh max*
mhr pia recht spruitstuk + xsh wig
28 keihin
mhr overrange poulies*
mhr delta + wingbel
mhr 2005
mhr 13/44
speed06 7t blokje met rhq as overgenomen van een maat van mij, hier is 21pk mee gehaald (untuned speed)
mijn doel is dus, als het blokje helemaal opgebouwd is en draaid, de cilinder xsh max te laten tunen en meer dan 21pk te scoren.
hier het blokje:
overige onderdelen: foto komt
frame gekocht van Jeroen, beter bekend als 'beta green xtreme': foto komt
sr dd velgjes netjes zilver laten coaten: foto komt
ook al druk aan het polyesteren, plamuren en schuren: foto komt
zoals je kunt zien zijn de plannen dus om een speciale beta op te bouwen
zodra er meer te vertellen is, komt het erop
gr Wietse