mhr rox's project

qua uiterlijk zal ik er niet echt veel meer aan veranderen (ik hou van de kleur zwart:p) ik heb nog wel het een en ander liggen en uiteraard alles nog beter polijsten en laten spuiten, verder wil ik voor de lente klaar zijn om aan zo veel mogelijk meetings mee te kunnen doen!
 
Hehe eindelijk heeft ie er een gemaakt :D
Gaat wel aardig je scooter steeds sneller en sneller.
Binnekort maar eens aanslingeren.
En jij bent de Die hard van krimpen. (stopt nooit)

Spreek je vanmiddag....

PS. is echt kut dat ik er niet meer bij ben :'(
 
ik heb nu de foto's geupload via imageshack dus ze doen het weer :) alleen de laatste kan die niet uploaden :( ik zal het binnenkort wel ff alles in goede alinea's zetten en sommige foto's verkleinen en ook nog een paar updates maken, zodat m'n project er weer wat netter uitziet...
greetz jeroen
 
de kleur blijft zwart... ghost rider replica ;) haha en ik heb wel een filmpje met de "team setup" alleen waar kan ik die uploaden? :)
 
Bij mij doen ze het ook gewoon! :)
Maar mooie/leuke special! Ik vind alleen die zwarte kappen + zwarte velgen beetje doods staan :p Misschien kan je het combineren met een ander kleurtje :)
Maar ben benieuwd hoeveel pk's je uit je rox gaat persen :*
 
mhr_rox said:
de kleur blijft zwart... ghost rider replica ;) haha en ik heb wel een filmpje met de "team setup" alleen waar kan ik die uploaden? :)
Gewoon op lycos uploaden :) of iemand vragen die space heeft.
 
als je drijfstang ruw is kan ie onnodig mengsel opnemen als ie gepolijst/glad is een stuk minder maar of het nut heb mssn wel mssn ook niet wij hebben het ook bij de sprinter en op me crosser :) je moet er alleen niet als een gek op gaan lopen schuren ;)
maar verder word het wel geinig :) ga je ook nog iets aan je uiterlijk doen?

succes mzzl [5th] klaas
 
Back
Top