#Maik Full Carbon Zips 10 May 2008 #61 ziet er netjes uit alleen de voorste remklauw even mooi zwart maken ziet er niet uit zo
carbon aerox evorox 10 May 2008 #62 idd wordt nog een herspoten dan nog andere plaats voor nx fles zoeken al de rest thnx voor de reacties
idd wordt nog een herspoten dan nog andere plaats voor nx fles zoeken al de rest thnx voor de reacties
black-spirit Beun baby beun 6 October 2008 #63 Jaja Ive het was weer een gezellig weekend Beun-time :+ Paar nieuwe dingen : - Roost ( Bigbore versie ) - Aim - Stuurdemper - Cilinder & Carbu XSH tuned ( na extreem lang wachten :X 8P ) - ... Greets Robby
Jaja Ive het was weer een gezellig weekend Beun-time :+ Paar nieuwe dingen : - Roost ( Bigbore versie ) - Aim - Stuurdemper - Cilinder & Carbu XSH tuned ( na extreem lang wachten :X 8P ) - ... Greets Robby
Denna Soes Bolkont 6 October 2008 #64 Ik ben absoluut benieuwd naar de score van die XSH tuned BB. Opzich best een leuk ding om te zien . Ik spreek je komend jaar weer op de sprints denk ik.
Ik ben absoluut benieuwd naar de score van die XSH tuned BB. Opzich best een leuk ding om te zien . Ik spreek je komend jaar weer op de sprints denk ik.
R.Dijkstra Well-Known Member 6 October 2008 #65 black-spirit said: - Cilinder & Carbu XSH tuned ( na extreem lang wachten :X 8P ) - ... Greets Robby Click to expand... dat is marco 8P
black-spirit said: - Cilinder & Carbu XSH tuned ( na extreem lang wachten :X 8P ) - ... Greets Robby Click to expand... dat is marco 8P
Wieger JS-TUNING 6 October 2008 #66 Waarom test je geen JS 80 pijp ? of binnenkort de nieuwe 90cc pijp (zie grafiek in nieuwparts topic) groetjes
Waarom test je geen JS 80 pijp ? of binnenkort de nieuwe 90cc pijp (zie grafiek in nieuwparts topic) groetjes
Vasco Well-Known Member 6 October 2008 #67 Test beide, ben wel benieuwd wat een JS doet op een XSH Big Bore. Gr,
carbon aerox evorox 8 October 2008 #68 de js pijpjes is mss nog iets voor binnenkort 1ste eens kijken wat dit geeft met die xsh roost . gooi hem een van de weken weleens op de bank en laat jullie dan zo snel moegelijk de results weten grtz ive
de js pijpjes is mss nog iets voor binnenkort 1ste eens kijken wat dit geeft met die xsh roost . gooi hem een van de weken weleens op de bank en laat jullie dan zo snel moegelijk de results weten grtz ive
A aerox? Big Bore rox!! 18 October 2008 #69 eg brute rox ben benieuwd hoeveel pk's je eruit gaat perse
Speezkeesz Zilhouette Z4 cup! 28 October 2008 #71 die Nx fles hangt nog steeds helemaal verkeerd :X of ga je t alleen op de testbank gebruiken?
Oscar. Captain Slow! 28 October 2008 #73 Bij jordy zat ie toch ook zo op z'n beta? Of zeg ik nu iets heel geks?
-Gideon- Scooter Kotser 28 October 2008 #74 Nee. Daar stond hij iets meer rechtop. Maar ook niet perfect.
carbon aerox evorox 30 October 2008 #75 nx fles heeft ondetussen al een andere plaats gekregen zal eens kijken of ik er een van de dagen een pcje van kan trekken
nx fles heeft ondetussen al een andere plaats gekregen zal eens kijken of ik er een van de dagen een pcje van kan trekken