Hollow Thunderracing #90 27 December 2007 #21 dit wordt vetjes makker hope to see it in real life soon Ook benieuwd naar de eerste scores makker ! Ge weet hoe'k er over denkt Meesterlijk ! Ciao ! FeleMele :7
dit wordt vetjes makker hope to see it in real life soon Ook benieuwd naar de eerste scores makker ! Ge weet hoe'k er over denkt Meesterlijk ! Ciao ! FeleMele :7
tbt slider#243 sbo 08 #243 22.8pk 27 December 2007 #22 cker nette spullen succes er mee ben benieuwd wat je met de big bore gaat halen
jorrrox SBO #166 27 December 2007 #24 Big Bore wordt zooooo 2008 Nette spullen kerel ga zo door! Hoe zit dat eigenlijk met die gradenplaat op die nieuwe krukas? (geen spiebanen zo te zien) groetjes jorrit
Big Bore wordt zooooo 2008 Nette spullen kerel ga zo door! Hoe zit dat eigenlijk met die gradenplaat op die nieuwe krukas? (geen spiebanen zo te zien) groetjes jorrit
DJDelcone Asylum_DJ 27 December 2007 #26 Geen vario`glij` busje meer nodig? alles ziet er echt netjes uit
Danny. Voorheen [evolution] 27 December 2007 #27 ben egt benieuwd of het gaat presteren naar verwachtingen , suc6 iig !
black-spirit Beun baby beun 27 December 2007 #28 dexie said: moeten ze hem wel durfen indrukken Click to expand... +ralf+ Ive kennende gaat zeker op het Pssssssssshhht topje duwen :! suc6 dermee makker see ya soon ... Grtz Robby
dexie said: moeten ze hem wel durfen indrukken Click to expand... +ralf+ Ive kennende gaat zeker op het Pssssssssshhht topje duwen :! suc6 dermee makker see ya soon ... Grtz Robby
HDsonicR 100% HD Special 27 December 2007 #29 Heel net project gast. Leuk ook dat NX kitje, ben benieuwd wat eruit springt samen met dat big bore setje. We gaan het zien !
Heel net project gast. Leuk ook dat NX kitje, ben benieuwd wat eruit springt samen met dat big bore setje. We gaan het zien !
carbon aerox evorox 27 December 2007 #30 thnx voor jullie reacties alvast krukas zitten inderdaad geen spiebanen niet meer in daarom levert malossi een gradenplaat op maat erbij ook de moer aan de vario kant is nu groter in tegenstelling tot andere krukassen
thnx voor jullie reacties alvast krukas zitten inderdaad geen spiebanen niet meer in daarom levert malossi een gradenplaat op maat erbij ook de moer aan de vario kant is nu groter in tegenstelling tot andere krukassen
Enzo Runter an Gas! 27 December 2007 #31 Weer zo'n stnd 7t setup:+ Alleen met wat meer CC's Ben benieuwd wat he nieuwe speelgoed voor resultaten opleverd.. Greetz
Weer zo'n stnd 7t setup:+ Alleen met wat meer CC's Ben benieuwd wat he nieuwe speelgoed voor resultaten opleverd.. Greetz
carbon aerox evorox 12 February 2008 #32 even verder gewerkt aan me scoot zo staat die er nu bij en nog een aankoopje gedaan ook cc en blokje wordt binnengebracht bij xsh
even verder gewerkt aan me scoot zo staat die er nu bij en nog een aankoopje gedaan ook cc en blokje wordt binnengebracht bij xsh
Hollow Thunderracing #90 12 February 2008 #33 that's the shit ! echt mooi ben benieuwd hoe ie wordt als ie af gaat zijn ! MVG FeleMele :7
Black Venom!! Well-Known Member 12 February 2008 #34 lang geen update meer van je gezien maar ziet er goed uit kerel ik heb ondertusen ook me spullen binnen succes ermee
lang geen update meer van je gezien maar ziet er goed uit kerel ik heb ondertusen ook me spullen binnen succes ermee
black-spirit Beun baby beun 12 February 2008 #36 Haaaa pimpin chapke ziet er :~ uit het begint te komen he maar ge kunt nog lichter ze :! hehe doe zo voort makker ale tot 1 van de dagen ofzo ... Grtz Robby
Haaaa pimpin chapke ziet er :~ uit het begint te komen he maar ge kunt nog lichter ze :! hehe doe zo voort makker ale tot 1 van de dagen ofzo ... Grtz Robby
JRMN JRMN 12 February 2008 #39 Erg vet ! als ik dit zie :| heb ik de neiging om weer eens wat te beginnen
carbon aerox evorox 20 April 2008 #40 even verder gebeund aan me rox met dit als resultaat blokje zit inelkaar (opcilinder en carb na) nx instalatie aangesloten
even verder gebeund aan me rox met dit als resultaat blokje zit inelkaar (opcilinder en carb na) nx instalatie aangesloten